KOXLEAR IMPLANTDAN KEYIN OG‘ZAKI NUTQNI SHAKLLANTIRISH BOSQICHLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalarda koxlear implant o‘rnatilgandan so‘ng og‘zaki nutqni shakllantirish jarayonining asosiy bosqichlari, ularning mazmuni va reabilitatsion mashg‘ulotlarda qo‘llaniladigan metodik yondashuvlar yoritilgan. Shuningdek, eshitish reabilitatsiyasida surdopedagog, logoped va ota-onaning hamkorlikdagi faoliyati ahamiyati tahlil qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Yusupova , M., & Narmetova , Y. . (2025). KOXLEAR IMPLANTDAN KEYIN OG‘ZAKI NUTQNI SHAKLLANTIRISH BOSQICHLARI. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 4(11), 102–104. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajei/article/view/66063

Библиографические ссылки:

Малофеев Н. Н. Сурдопедагогика: Учебное пособие. Москва, 2015.

G‘aniyeva T. M. Eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan logopedik ish. Toshkent, 2019.

Fayziyeva, D.Nazarova, F.Qodirova. “Surdopedagogika”. Sanostandart. T. 2012. B.289

Ахмедова, M., & Нарметова, Ю. (2022). Neyropedagogika va neyropsixologiya rivojlanib kelayotgan yangi fan sohasi sifatida. Общество и инновации, 3(2), 103-109.

Нарметова, Ю. (2014). Кўзи ожиз ва заиф кўрувчи болалар психологик хусусиятларининг ўзига хослиги.

Axmedova, M. T., & Narmetova, Y. K. (2023). BOLALARDA OLIY NERV FAOLIYATI TIPLARINING XUSUSIYATLARI VA ULARNI TARBIYALASH. Academic research in educational sciences, 4(TMA Conference), 707-712.

Qizi, Q. M. O., & Karimovna, N. Y. (2025). ZAIF ESHITUVCHI BOLALARGA IMO-ISHORA TILINI OʻRGATISH. Central Asian Journal of Academic Research, 3(3), 183-186.

Нарметова, Ю. К. ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПАЦИЕНТОВ С ПСИХОСОМАТИЧЕСКИМИ ЗАБОЛЕВАНИЯМИ. ВЕСТНИК ИНТЕГРАТИВНОЙ ПСИХОЛОГИИ, 200.