KOXLEAR IMPLANTDAN KEYIN OG‘ZAKI NUTQNI SHAKLLANTIRISH BOSQICHLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalarda koxlear implant o‘rnatilgandan so‘ng og‘zaki nutqni shakllantirish jarayonining asosiy bosqichlari, ularning mazmuni va reabilitatsion mashg‘ulotlarda qo‘llaniladigan metodik yondashuvlar yoritilgan. Shuningdek, eshitish reabilitatsiyasida surdopedagog, logoped va ota-onaning hamkorlikdagi faoliyati ahamiyati tahlil qilingan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Малофеев Н. Н. Сурдопедагогика: Учебное пособие. Москва, 2015.
G‘aniyeva T. M. Eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan logopedik ish. Toshkent, 2019.
Fayziyeva, D.Nazarova, F.Qodirova. “Surdopedagogika”. Sanostandart. T. 2012. B.289
Ахмедова, M., & Нарметова, Ю. (2022). Neyropedagogika va neyropsixologiya rivojlanib kelayotgan yangi fan sohasi sifatida. Общество и инновации, 3(2), 103-109.
Нарметова, Ю. (2014). Кўзи ожиз ва заиф кўрувчи болалар психологик хусусиятларининг ўзига хослиги.
Axmedova, M. T., & Narmetova, Y. K. (2023). BOLALARDA OLIY NERV FAOLIYATI TIPLARINING XUSUSIYATLARI VA ULARNI TARBIYALASH. Academic research in educational sciences, 4(TMA Conference), 707-712.
Qizi, Q. M. O., & Karimovna, N. Y. (2025). ZAIF ESHITUVCHI BOLALARGA IMO-ISHORA TILINI OʻRGATISH. Central Asian Journal of Academic Research, 3(3), 183-186.
Нарметова, Ю. К. ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПАЦИЕНТОВ С ПСИХОСОМАТИЧЕСКИМИ ЗАБОЛЕВАНИЯМИ. ВЕСТНИК ИНТЕГРАТИВНОЙ ПСИХОЛОГИИ, 200.
