BOSHLANGʻICH SINFLARDA OʻQUVCHILARNING NUTQINI OʻSTIRISHNING AHAMIYATI VA NUTQNI OʻSTIRISH YOʻLLARI
Main Article Content
Abstract:
Ushbu maqolada nutq, soʻzlashuv tili, toʻgʻri va ifodali gapirish, boshlangʻich sinf oʻquvchilarining nutqidagi kamchiliklar haqida maʼlumotlar keltirilgan. Oʻqituvchining boshlangʻich sinf oʻquvchilarining nutqini oʻstirishda va bunda oʻqituvchining oʻrni, oʻquvchilarning nutqini oʻstirish yoʻllari boʻyicha toʻxtab oʻtilgan.
Article Details
How to Cite:
Shabatova , R. J.- qizi. (2022). BOSHLANGʻICH SINFLARDA OʻQUVCHILARNING NUTQINI OʻSTIRISHNING AHAMIYATI VA NUTQNI OʻSTIRISH YOʻLLARI . Eurasian Journal of Academic Research, 2(3), 492–495. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/1503
References:
Abdullayeva Q.,Nutq o’stirish, – T.:O’qituvchi, 1980.
Karimova V.M., Sunnatova R.I., Tojiboyeva R.N., Mustaqil fikrlash, –T.:Sharq, 2000.
Muhiddinov A.G’.,O’quv jarayonida nutq faoliyati, – T.: O’qituvchi, 1995.
Ochilov M., Yangi pedagogik texnologiyalar, Qarshi-Nasaf, 2000.

