ONLAYN TA’LIMNING SAMARADORLIGI: AN’ANAVIY VA MASOFAVIY TA’LIMNING QIYOSIY TAHLILI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada onlayn ta’limning samaradorligi, uning an’anaviy va masofaviy ta’lim shakllariga taqqosiy tahlili o‘tkazilgan. An’anaviy ta’lim jarayonida o‘quvchi va o‘qituvchi o‘rtasidagi bevosita aloqaning o‘rni va ahamiyati tahlil qilingan bo‘lsa, masofaviy ta’limning zamonaviy texnologiyalar yordamida taqdim etilishi natijasida o‘quv jarayonining moslashuvchanligi va qulayligi ta’kidlangan. Onlayn ta’limning o‘quvchilarning mustaqil ishlash ko‘nikmalari, vaqt va resurslarni tejash imkoniyatlari, shuningdek, texnologik muammolar va kommunikatsion cheklovlar kabi jihatlari o‘rganilgan. Tadqiqotda samaradorlikni oshirish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Toshpulatova, F. . (2024). ONLAYN TA’LIMNING SAMARADORLIGI: AN’ANAVIY VA MASOFAVIY TA’LIMNING QIYOSIY TAHLILI. Евразийский журнал академических исследований, 4(12 Special Issue), 73–75. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/43521

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29 apreldagi Xalq ta’limi tizimini 2023- yilgacha rivojlantirish Konsepsiyasini to‘g‘risidagi PF5712 sonli Farmoni. https//www.lex.uz

Ona tili fani boʻyicha Oʻzbekiston Respublikasi uzluksiz ta’lim Milliy oʻquv dasturlari. – Toshkent, 2021. -252 bet.

“Boshlang‘ich sinflarda o‘qitishning zamonaviy metodikasi” dasturi doirasida trening ishtirokchisi qo‘llanmasi. -T.: 2023.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

4-sinf o‘ish savodxonligi kitobi “Toshbag‘ir” hikoyasi “PIRLS 2021 International results”

Xalqaro tadqiqotlarda boshlang’ich sinf o‘quvchilarining o‘qish savodxonligini baholash (Boshlang’ich sinf o‘qituvchilar ,metodistlar va soha mutaxassislari uchun metodik qo’llanma). Ta‘lim instituti huzuridagi Ta‘lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish Milliy markazi. Toshkent 2019-yil. 92 b.