INTEGRATSIYALASHTIRILGAN TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA XALQARO BAHOLASH DASTURLARIDAN FOYDALANISH MASALALARI

Main Article Content

Аннотация:

Rivojlanayotgan texnika asrida o‘quvchilarimizni yoshligidan ta’lim va fanning hozirgi zamon talablariga mos ravishda tarbiyalash mamlakatning rivojlanishi va o‘sishiga o‘z ta’sirini ko‘rsatadi. Ayniqsa, iqtisodiy- ijtimoiy rivojlangan mamlakatlar o‘quvchi-yoshlarning ta’lim olishiga yetarli darajada e’tibor qaratib, kelajak avlodni yetuk bo‘lishi uchun imkoniyatlar yaratib berishga harakat qilinadi hamda Davlat ta’lim  standartlari va Davlat tomonidan qo‘yilgan talablarning bajarilishi doimiy ravishda tahlil qilib borilishining ahamiyati katta hisoblanadi. Ushbu maqolada xalqaro baholash dasturlari asosida integratsiyalashgan ta`limni tashkil etish masalalari muhokama etiladi.

Article Details

Как цитировать:

Abdiyeva, Q., & Abdusalomova, M. . (2024). INTEGRATSIYALASHTIRILGAN TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA XALQARO BAHOLASH DASTURLARIDAN FOYDALANISH MASALALARI. Евразийский журнал академических исследований, 4(12 Special Issue), 252–255. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/43665

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 6 apreldagi “Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 187-sonli Qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018 yil 8 dekabrdagi “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 997-sonli Farmoni

Altinok N., Diebolt C., Demeulemeester JL, Ta'lim bo'yicha yangi xalqaro ma'lumotlar bazasi. Sifat: 1965-2018 , 2013, 14-noyabr.

Sjøberg S., PISA va Global ta'lim boshqaruvi – Loyihaning tanqidi, undan foydalanish va Implications , Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 2015.

Ganiyeva, M. (2021). Effective Methods of TRIZ TECHNOLOGY in the Formation of Inventive Abilities of Primary School Pupils. International Journal on Integrated Education, 4(9), 161-163..

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)