BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA DARSLARIGA IJODIY YONDASHISHNING AMALIY SAMARADORLIGI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda matematika fanini o‘qitish, matematika darslarini ijodiy tashkil qilish, metod va yangicha didaktik o‘yinlar qo‘llash haqida so‘z boradi. Boshlang‘ich sinflarda matematika faniga ijodiy yondashish muhim ahamiyat kasb etadi. Matematika fani boshlang‘ich sinflarda juda muhim o‘ringa ega.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
Qurbonova , M. . (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA DARSLARIGA IJODIY YONDASHISHNING AMALIY SAMARADORLIGI. Yevrosiyo Ilmiy Tadqiqotlar Jurnali, 3(2 Part 2), 86–88. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/10192
##submission.citations##:
M. E. Jumayev, Z. G‘.Tadjiyeva. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. T., “Fan va texnologiya”, 2005.
S. Alixonov. Matematika o‘qitish metodikasi. Cho‘lpon nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi, Toshkent – 2011.
L. O‘rinboyeva, Sh. Ismailov, X. Yusupov, N. Ruzikulova, U. Raxmonov, Sh. Haqberdiyeva, N. Yusupova, A. Baymanova. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 3-sinf ucun darslik. Toshkent-2022.
