JAMOA IJROCHILIGIDA URMA VA ZARBLI CHOLG’ULARINING AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
Maqolaning mazmunida cholg’u musiqa olamida yuqori o’rin egallagan orkestr va ansambl jamoalarida urma va zarbli cholg’ularining imkoniyatlari, ularning nomlanishi va turlari, bir-biridan qanday faqlanishi va ovoz ohangi xususida so’z boradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
М.Андреев Основные вопросы начального обучения игре на ударных инструментах. М., 1972.
А.Баташев История джазовой музыкальной культуры М.М., 2000.
К.Бюхера Работа и ритм М., 1923.
Л.Ганиева Эстрадно-инструментальное исполнительство Учебник. Т.: Musiqa, 2019.
Э.Денисов Ударные инструменты в современном оркестре. М.:Советский композитор, 1982.
А.Панайотов Ударные инструменты в современных оркестрах. М.: Музыка, 1973.
А.Измайлов Ощущение времени для исполнителя на ударных инструментах. Т .: Музыка, 2019.
Egamqulov, O. (2020). Эстрадно-джазовые произведения и методы их изучения. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(83). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7233
Altmishbayevich, E. O., & Altmishevich, E. O. (2022). Problems of instrumental and vocal performers in developing the ability of reading notes from a sheet of paper. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(3), 940-945.
Egamkulov, O. (2023). Maktab o‘quvchi-yoshlarda nota savodxonligini rivojlantirish va shakllantirishda faoliyat turlari.
https://doi.org/https://doi.org/10.5281/zenodo.7648104
Egamkulov, O. (2023). Boshlang’ich sinflarda o‘quvchilarda nota savodxonligini oshirishning asosiy texnologiyalari. https://doi.org/10.5281/zenodo.7647976
Egamkulov, O. (2021). FORTEPIANODA ETYUD BILAN ISHLASH USULLARI . Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(3). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/917
Эгамкулов, О. А. (2022). РИТМИЧЕСКИЕ ДЖАЗОВЫЕ ФОРМУЛЫ ИСПОЛНИТЕЛЬСТВА НА УДАРНОЙ УСТАНОВКЕ. Academic research in educational sciences, 3(3), 417-423.
Egamkulov, O. (2023). Musiqa darslarida zarbli cholg’u asboblarini o’rganish metodikasi. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(4), 17-19.