ART TEXNOLOGIYALAR VA MUZEYLAR OʻRTASIDAGI OʻZARO BOG’LIQLIKNING PEDAGOGIK AHAMIYATI
Main Article Content
Аннотация:
Muzeylar shaxsning badiiy, estetik, kognitiv, tarbiyaviy hamda aksiologik rivojlanishi uchun muhim imkoniyatlar yaratadi. Pedagogik jarayonda shaxsning turli xil muzey materiallarini o’zlashtirishi tarix va madaniyat yodgorliklari bilan muloqot qilish jarayonida atrof olam haqidagi haqiqatni idrok etadi, estetik tarbiya jarayoni faollashadi. Talabada madaniy merosga nisbatan aksiologik ong rivojlanadi. Mazkur maqolada muzeylarning pedagogik-ijtimoiy masalalari tahlili o’tkaziladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Юренева Т.Ю. Музееведение. “Академпроект”, М. 2003
Грегорьева А. К основным проблемам музееведения. /Музееведение. Музеи мира: сб.науч.тр./ НИИ культуры. М. 1991
Ochilova, G. "JADIDS’PEDAGOGICAL CONSIDERATIONS TO THE DEVELOPMENT OF GENDER CULTURE." Science and innovation 2.B12 (2023): 868-871.
Разгон А.М. Место музееведения в системе наук.// Музей и современность: сб.науч.тр./ ЦМР. М. 1986
Странский З. Понимание музееведения // музееведение. Музеи мира: Сб.науч.тр./ НИИ культуры. М. 1991
Балаш А.Н. Частное коллекционирование памятников Улческого искусства в античном Риме.// Музей в современной культуре. Сб.науч.тр. / Санкт-Петербургская Академия культуры. Т.М. 147. СПБ, 1997
Калугина Т.П. Общественное сознание и художественные музей // Музеи мира. Музееведение. М., 1991.