ART TEXNOLOGIYALAR VA MUZEYLAR OʻRTASIDAGI OʻZARO BOG’LIQLIKNING PEDAGOGIK AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Muzeylar shaxsning badiiy, estetik, kognitiv, tarbiyaviy hamda aksiologik rivojlanishi uchun muhim imkoniyatlar yaratadi. Pedagogik jarayonda shaxsning turli xil muzey materiallarini o’zlashtirishi tarix va madaniyat yodgorliklari bilan muloqot qilish jarayonida atrof olam haqidagi haqiqatni idrok etadi, estetik tarbiya jarayoni faollashadi. Talabada madaniy merosga nisbatan aksiologik ong rivojlanadi. Mazkur maqolada muzeylarning pedagogik-ijtimoiy masalalari tahlili o’tkaziladi.

Article Details

Как цитировать:

Ochilova , G. . (2024). ART TEXNOLOGIYALAR VA MUZEYLAR OʻRTASIDAGI OʻZARO BOG’LIQLIKNING PEDAGOGIK AHAMIYATI. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 4(6), 107–113. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/33486

Библиографические ссылки:

Юренева Т.Ю. Музееведение. “Академпроект”, М. 2003

Грегорьева А. К основным проблемам музееведения. /Музееведение. Музеи мира: сб.науч.тр./ НИИ культуры. М. 1991

Ochilova, G. "JADIDS’PEDAGOGICAL CONSIDERATIONS TO THE DEVELOPMENT OF GENDER CULTURE." Science and innovation 2.B12 (2023): 868-871.

Разгон А.М. Место музееведения в системе наук.// Музей и современность: сб.науч.тр./ ЦМР. М. 1986

Странский З. Понимание музееведения // музееведение. Музеи мира: Сб.науч.тр./ НИИ культуры. М. 1991

Балаш А.Н. Частное коллекционирование памятников Улческого искусства в античном Риме.// Музей в современной культуре. Сб.науч.тр. / Санкт-Петербургская Академия культуры. Т.М. 147. СПБ, 1997

Калугина Т.П. Общественное сознание и художественные музей // Музеи мира. Музееведение. М., 1991.