ЗАМОНАВИЙ ШАРОИТДА ЯНГИЧА ФИКРЛАШ ТАРЗИ ВА АРГУМЕНТАТИВ КОМПЕТЕНТЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ЎЗАРО АЛОҚАДОРЛИГИ

Main Article Content

Аннотация:

Мазкур мақолада аргументатив компетентликнинг билиш воситаси сифатида шаклланиши ва уни акс
эттирувчи диалектик тафаккур тарзи билан ўзаро креатив алоқадорлиги замонавий мантиқ тамойиллари асосида
ёритиб берилган. Ҳусуан, илм-фан тараққиёти қонуниятларини тадқиқ этишнинг муҳим воситаси,
инновацион тафаккурни шакллантиришнинг асосий усулларидан бири сифатидаги аргументациянинг аҳамиятига эътибор қаратилган.

Article Details

Как цитировать:

Турабова , С. К. (2022). ЗАМОНАВИЙ ШАРОИТДА ЯНГИЧА ФИКРЛАШ ТАРЗИ ВА АРГУМЕНТАТИВ КОМПЕТЕНТЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ЎЗАРО АЛОҚАДОРЛИГИ. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(2), 1–6. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/390

Библиографические ссылки:

Ўзбекистон Республикасининг «Таълим тўғрисидаги қонуни” 23.09.2020 й. N ЎРҚ-637.

Аль-Фараби. Диалектика. Историко-философские трактаты. –Алма-Ата: “Наука”, 1985. – С. 405.

Файзихўжаева Д. Абу Наср ал-Форобий ва Абу Али Ибн Сино мантиқий исботлаш ҳақида. –Тошкент: “Нишон-Ношир”, 2013. –144 б.

Абу Муин Насафий. Табсиратул адилла фи усулид дин (Дин асослари бўйича далиллар баёни). 4 жилдли. –Тошкент: Мовароуннаҳр, 2018. Ж. I. – 440 б.; Ж. II. – 576 б.; Ж. III. – 536 б.; Ж. IV. – 536 б.

«Рисола фи-л-хилоф ва-л-жадал» («Ҳадислардаги ихтилоф ва бахслар ҳақида рисола»)

Журжоний. Шарҳе мавофиқ фи илм ал-калом. – Стамбул: “Дор улматбатул Омера” босмахонаси. 1267 ҳ. й.

Kattakulovna, T. S. (2020). The creative interrelation of scientific debate with social life, the political situation and the dialectical way of thinking that reflects them. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 10(5), . Pag: 1094.

Kattakulovna, T. S. (2020). The Importance Of The Discussion Method In The Development Of Argumentative Competence In Students. The American Journal of Social Science and Education Innovations, 2(09), Pages: 442-446

Turabova, S. K. (2021). The relationship between the development of innovative thinking and argumentative competence. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 11(5), 297-300.