4K TAMOYILI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH BOSQICHLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqola bochlang‘ich sinflarda kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish masalasiga bag‘ishlangan. Maqolada kommunikativ kompetensiyaning ta'limdagi ahamiyati, uning bochlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun o‘rganilishi zaruriyati, shuningdek, kommunikativ kompetensiyani rivojlantirishga doir samarali metodlar muhokama qilinadi. Tadqiqotda rolli o‘yinlar, guruhiy ishlash, muhokama va boshqa interaktiv metodlar qo‘llanilib, ularning o‘quvchilarning kommunikativ kompetensiyasiga ta'siri tahlil etilgan. Eksperimental tadqiqotlar natijalari o‘quvchilarning so‘z boyligi, muloqotda ishtirok etish va fikrlarini aniq ifoda etish ko‘nikmalarining sezilarli darajada yaxshilanganini ko‘rsatdi. Maqolada o‘qituvchilar uchun amaliy tavsiyalar va kelajakda tadqiqotlarni davom ettirish zarurati haqida fikrlar bildirilgan.

Article Details

Как цитировать:

Shukirullaeva, S. (2024). 4K TAMOYILI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH BOSQICHLARI. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 4(11), 54–58. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/40400

Библиографические ссылки:

Abdullayev, S. (2019). Pedagogika va psixologiya asoslari. Toshkent: O‘qituvchi.

Gulomov, A. (2020). Bochlang‘ich ta'limda kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish metodlari. Toshkent: Fan va texnologiya

Kamilova, N. (2021). O‘quvchilarda kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish: nazariy va amaliy yondashuvlar. Tashkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti nashriyoti

Shamova, T. (2018). Nutqiy faoliyat va uning ta'limda ahamiyati. Toshkent: Ta'lim.

Yuldasheva, M. (2022). Bochlang‘ich ta'limda interaktiv metodlarning samaradorligi. Toshkent: Ijtimoiy fanlar.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press

Harris, M. (2016). Communication in the Classroom: Strategies for Improving Interaction. London: Routledge

Tashkent State Pedagogical University (2019). Pedagogik yondashuvlar va metodlar: Teoriya va amaliyot. Toshkent: O‘zbekiston Pedagogika universiteti nashriyoti

Anderson, J. R. (2017). Learning and Memory: An Integrated Approach. New York: Wiley

1Gulomova, D. R. (2023). Interaktiv darslar yordamida kommunikativ kompetensiyani rivojlantirish. Toshkent: Umid