Этот журнал занимается публикацией и распространением результатов исследований по общественным наукам и историческим вопросам. Основная цель исследовательского журнала - исследовать, проводить и знакомить с ключевыми моментами широкой публики и фундаментальными исследованиями в области социальных наук и истории. Таким образом, Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры также планировал анонсировать научные достижения молодых ученых по актуальным проблемам общества, проводя аналитические и теоретические исследования исторических точек региона в доисторические эпохи. Авторы несут ответственность за достоверность фактов, цитат, статистической и социологической информации, географических терминов и другой информации, представленной в статье. Представленные статьи должны быть уникальными и содержать последние новости науки и образования. Кроме того, текст статьи должен быть оригинальным и ранее не публиковался в других журналах. Статьи принимаются на узбекском, английском и русском языках, журнал выходит один раз в месяц.

Nashr qilingan: 2022-09-05

O’QISH SAVODXONLIGI DARSLARIDA BERILAYOTGAN ASAR MUALLIFLARINI O’RGANISH VA O’QITISH

Boshlang’ich sinf o’qish savodxonligi darslarida berilgan asar va asar mualliflarini o’qitish metodikalarini o’rganish ular ustida amaliy ishlar olib boorish. O’quvchilarni bolalar adabiyotiga qiziqtirish, bolalar ijodkorlarini yaqindan tanishtirib boorish.

Zulfiyaxon To’ychiyeva

4-6

2022-09-04

1916-YILGI TURKISTON O’LKASIDAGI BOSHLANGAN XALQ HARAKATLARIDAGI TELEGRAMMA YOZISHLAMARINING BOSHLANISHI

Mazkur ishda 1916-yildagi va ungacha bo’lgan davrdagi Turkiston o’lkasidagi bo’layotgan voqealar hamda o’lkadagi siyosiy masalalar va mardikorlikka safarbarlik e’lon qilinganidan keyingi holatlar, mardikorlikka safarbarlikka oddiy xalqning mubosabati haqida davlat amaldorlarining bir-birlariga yuborgan hisobotlari haqida qisqacha ma’lumolar berib o’tilgan.

SHAXZODXO’JA ABDURAZZAQOV

7-11

2022-09-08

PEDAGOGIK MULOQOT VOSITASIDA KASBIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-TARIXIY ASOSLARI.

maqolada eng qadimgi ma’naviy-adabiy yodgorligimiz hisoblangan “Avesto” mazmunida ifodalangan ilmiy-irfoniy g‘oyalarga tayangan holda, pedagogik muloqot vositasida talabalar kasbiy tafakkurni rivojlantirishning ijtimoiy-tarixiy asoslari yoritilgan.

G.N. Kurbanova

12-16

2022-09-08

TARIX VA TARBIYA DARSLARINING BUGUNGI KUNDAGI INNOVATSION USULDAGI O'QITILISH TIZIMI

Ushbu maqolada tarix darslarini tashkil etishda fanlararo aloqadorlikni yo‘lga qo‘yish hamda darslarni mavzulardan kelib chiqqan holda ma‘lum bir guruhlarga ajratish, o’rganilayotgan o‗quv fanlari bo‗yicha mavzularni mazmunan uyg’unlashtirish orqali o’quv rejalariga fanlararo aloqadorlik asosida tashkil topgan dars soatlarini kiritish; o’quv fanlariaro aloqadorlik asosida tashkil etilgan darslarning ta‘lim sifatini ta‘minlash va uning tarbiyaviy jihatlarini kuchaytirish; darslarda mazmunan bir-biriga yaqin yoki aralash o’quv fanlari tarkibidagi tushunchalar yordamida o’quvchilarning ilmiy dunyoqarashi hamda muayyan ko’nikma va malakalarini shakllantirish kabi xususiyatlar ochib beriladi.

Dildora Abdusamatova , Dilfuza Axrorova

17-20

2022-09-10

COMPARATIVE ANALYSIS ON THE CHARACTERS DEVELOPMENT IN “BUD NOT BUDDY” AND “A BOY WITH FIVE CHILDREN”

This article compares the personality traits and character development of orphan heroes covered in American and Uzbek literature. Emphasis is placed on the creative achievements of the writers of the two nations, focusing on how the development of the characters is revealed in the content of the works.

Ikbola Kodirjonova

21-26

2022-09-10

ҲОЗИРГИ ЎЗБЕК АДАБИЙ ТИЛИДА МУРАККАБ СИНТАКТИК БУТУНЛИКНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ

Мақола лингвистик ва услубий бирлик сифатида мураккаб синтактик бутунликка бағишланган. Лингвистик жиҳатдан микроматннинг тузилиши, семантикаси ва вазифаси таҳлил қилинса, услубий жиҳатдан мураккаб синтактик бутунлик изчил ўзбек нутқини ривожлантириш бирлиги сифатида кўриб чиқилади.

Абдижаббор Аманов

27-33

2022-09-21

XALQ OG’ZAKI IJODIYOTI KELAJAK AVLOD TAFAKKURI SHAKLLANTIRISHNING OMILI SIFATIDA

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o’quvchilarini xalq og‘zaki ijodi orqali milliy ruhda tarbiyalash xususida so‘z yuritiladi. Boshlang‘ich sinfda o‘qish darsliklaridagi xalq og‘zaki ijodi janrlarini mohiyatini o‘rganish. Boshlang‘ich sinf o‘qish darsligida berilgan ertak,maqol,topishmoq,masal kabi janrlarni milliy qadriyatlarimiz bilan uyg‘unlashgan holda o‘rganish. Xalq og‘zaki ijodi orqali o‘quvchilarni axloqiy tarbiyalash,  insoniy fazilatlarni singdirish,va tafakkurini shakllantirish.

Feruza Qurbonova

34-38

2022-09-21