MAXSUS MAKTABDA DAKTIL NUTQINI OʻQITISH-TADQIQOT OBYEKTI SIFATIDA

Main Article Content

Аннотация:

ushbu maqolada maxsus maktabda daktil nutqini oʻqitish-tadqiqot usuli sifatida foydalanish uchun kerakli shart-sharoitlar yaratish  va ulardan foydalanishning samarali usullarini tanlash haqida ma’lumotlar berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Dehqonova , M. . (2023). MAXSUS MAKTABDA DAKTIL NUTQINI OʻQITISH-TADQIQOT OBYEKTI SIFATIDA . Наука и инновация, 1(1), 39–40. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/12324

Библиографические ссылки:

Dehqonova, M. (2023). THE FIRST STAGES OF ENSURING CONTINUITY IN THE ELIMINATION OF SPEECH DEFECTS OF SPEECH-IMPAIRED CHILDREN. Science and innovation, 2(B2), 55-58.

Ghiyosiddinovna, D. M. (2023). Specific Characteristics of Logopedic Work with Blind Children. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HISTORY, 4(1), 101-105.

G’iyosiddinovna, D. M. (2022). 4+ 2 TA’LIM TIZIMIDAGI O’RNI. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(10), 389-393.

Feruzakhon, Q., Khusnora, Y., & Dinara, A. (2022, April). Peculiarities of the psyche of deaf and hard of hearing children. In Next Scientists Conferences (pp. 24-27).

Muborak, D., & Lobar, S. (2022). MAKTABGACHA TARBIYA YOSHIDAGI BOLALARDA NUTQNING KECH RIVOJLANISHI. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(10), 345-349.

Бикова Л. М. Методика обучения русскому язику в школе для глухих детей - М.: Просвещение, 2005. - 302 с.

Бикова Л. М. Развитие связной речи глухих учащихся начальных классов.- М.: Просвещение, 2011.-144 с.