BOSHLANG'ICH SINF O'QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATLARINING SHAKLLANISHIGA TO'SQINLIK QILUVCHI OMILLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH YO'LLARI

Main Article Content

Аннотация:

Boshlang‘ich sinf o‘quvchining shaxsiy xususiyati, imkoniyatiga qarab ijodiy
faoliyatni, ishtiyoqini, qiziqishini samarali rivojlantirish uchun avvalo boshlang‘ich sinf
o‘quvchilarning o‘z ijodiy qobiliyatlarini mustaqil ravishda namoyish etish imkoniga ega
bo‘lgan shart-sharoitlarni, dars mashg‘ulotlarida o‘ziga bo‘lgan ishonchini, berilayotgan ijodiy
vazifalarni bajarishda mustaqil qaror qabul qilishini ta’minlash va ijodiy muhitni yaratish
muhim.

Article Details

Как цитировать:

Xolyigitova, B. . (2023). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATLARINING SHAKLLANISHIGA TO’SQINLIK QILUVCHI OMILLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH YO’LLARI. Наука и инновация, 1(1), 73–75. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/12573

Библиографические ссылки:

M.E.Jumaev. Boshlang‘ich ta’lim fanlarini o‘qitish metodikasi moduli bo‘yicha o‘quv –

uslubiy majmua. II qism. Toshkent, 2018.

Tolipov O‘., Usmonboeva M. Pedagogik texnologiyalarning tadbiqiy asoslari – T.: 2006.

Toxirov Z Badiiy asar tilini o‘rganuvchi fan qaysi “Til va Adabiyot ta’limi” 2017 yil 17-son

Tolboeva F Hikoyalarda milliy xarakter ininkosib “Til va Adabiyot ta’limi” 2012-yil 5-son.

Ganiyeva, M. (2021). Effective Methods of TRIZ.

Ганиева, М. А., & Жумаева, Ш. Х. (2018). Формирование методов групповой работы с

учащимися общеобразовательных школ. Вопросы науки и образования, (10 (22)), 149-

Maftuna, G. (2021). Effective ways to Use Triz (The Theory of Inventive Problem Solving)

in Elementary School. Pindus Journal of Culture, Literature, and ELT, 9, 85-88.

Ганиева, М. (2021). ВАЖНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ “ТРИЗ” ДЛЯ РАЗВИТИЯ УЧЕНИКИ

НАЧАЛЬНОГО КЛАССА. Academic research in educational sciences, 2(5), 129-133.

G’aniyeva, M. (2021). BOSHLANG’ICH SINF DARSLARIDA TRIZ (IXTIROCHI

MASALALARINI HAL QILISH NAZARIYASI) DASTURINI QO’LLASHNING SAMARALI USULLARI.

Scientific progress, 2(5), 108-112.

Ганиева, М. А., Муродинова, Н. Р., & Жумаева, Ш. Х. (2018). Трудности при изучении

многозначных глаголов русского языка учащимися-узбеками средних

общеобразовательных школ. Проблемы педагогики, (3 (35)), 108-109.

Kizi, G. M. A., & Kizi, B. L. A. (2018). The diversities in terminology of relationship.

Достижения науки и образования, (9 (31)), 22-23.

Ганиева, М. ЛИНГВИСТИЧЕСКИЕ ВЗГЛЯДЫ АБДУРАУФА ФИТРАТА. С¤З САНЪАТИ

ЖУРНАЛИ JOURNAL OF WORD ART ЖУРНАЛ ИСКУССТВО СЛОВА, 12