OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA RAQAMLI TA’LIM MUHITINI YARATISHNING KONSEPTUAL MAZMUNI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalarida raqamli ta’lim muhitini yaratish
zaruriyati hamda raqamli ta’lim muhitini yaratishning konseptual mazmuni yoritib berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Xonqulov , S. . (2023). OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA RAQAMLI TA’LIM MUHITINI YARATISHNING KONSEPTUAL MAZMUNI. Наука и инновация, 1(4), 128–131. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/13659

Библиографические ссылки:

Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга

йўллаган Мурожаатномаси (2020 йил 24 январm) //

https://nrm.uz/contentf?doc=612868_O’zbekiston_

respublikasi_prezidenti_shavkat_mirzieevning_oliy_majlisga_murojaatnomasi_(2020_yil_24_y

anvar).

Вербицкий А.А. Цифровое обучение: проблемы, риски и перспективы //

http://journal.homocyberus.ru/Verbitskiy_AA_1_2019.

Дорожкин Е.М., Ломовцева Н.В. Развитие цифрового образования в системе

непрерывного образования // https://elar.rsvpu.ru/bitstream/123456789/28464/1/978-5-91256-438-3_2019_014.pdf.

Концепция цифровизации образовательной среды современного инженерного

образования в условиях глобализации / Е.В.Румянцев, А.Ю.Матрохин, С.С.Мишуров,

К.Е.Романова // J. Engineering education. – United Kingdom: 25’2019. – p. 56-64.

Макеева Е.Н. Современные тенденции цифровизации образования в интересах

устойчивого развития // https://libeldoc.bsuir.by/bitstream/ 123456789/

/1/Makeyeva_ Sovremennyye.pdf.

Минина В.Н. Цифровизация высшего образования и ее социальные результаты

// Ж. Вестник Санкт-Петербургского университета. Социология. – СПб.: 2020. Т. 13.

Вып. 1. – С. 85.

Навыки в цифровой экономике и вызовы системы образования /

В.П.Куприяновский и др. // International Journal of Open Information Technologies., 2017.

– С. 20.

Семенова Л.М. Динамика цифровой дидактики в условиях трансформации

высшего образования. Часть I // Интернет ж. Мир науки. Педагогика и психология. –

Алтай: 2020. №3 // https://mir-nauki.com/PDF/ 87PDMN320.pdf.

Семь задач цифровизации российского образования //

https://trends.rbc.ru/trends/ education/5d9ccba49a7947d5591e93ee.

Цифровая экономика: проблемы и перспективы развития // https://

mineconomy. uz/uploads/ Проблемы_и_перспективы_развития_цифровой_

экономики_(1).pdf.

Цифровые технологии // https://spravochnick.ru/informacionnye_

tehnologii/cifrovye_ tehnologii.

Hamrayeva, O. F. Q. (2023). OLIY TA’LIM MUASSASASI TALABALARINI

KOMMUNIKATIV KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING AYRIM JIHATLARI. Oriental

renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(1), 537-544.

Джалалов, Б. Б. (2022). BO ‘LAJAK O ‘QITUVCHILARNING INNOVATSION

KOMPETENTLIGINI SHAKLLANTIRISHDA SMART-TA’LIMNING IMKONIYATLARI. УЧИТЕЛЬ,

(4).

Сиддиқов, Б. С., & Джалалов, Б. Б. MODERNIZATION OF EDUCATION-THE FUTURE

INNOVATIVE COMPETENCE OF TEACHERS AS A MAIN FACTOR OF FORMATION.

Siddikov, B., & Djalalov, B. (2020, December). MODERNIZATION OF EDUCATION-THE

FUTURE INNOVATIVE COMPETENCE OF TEACHERS AS A MAIN FACTOR OF FORMATION. In

Конференции.