BOSHLANG'ICH SINF O'QUVCHILARIDA UNIVERSAL TA'LIM FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISH, RIVOJLANTIRISH VA TAKOMILLASHTIRISH NAZARIYASI VA AMALIYOTI

Main Article Content

Аннотация:

Maqola boshlang'ich maktab yoshidagi bolalarni universal o'qitish masalalariga
bag'ishlangan, hamda boshlang'ich sinf yoshidagi psixologik-pedagogik xarakteristikasini
hisobga olgan holda boshlang'ich sinf darslarida foydalanish uchun universal usul va
texnologiyalarni taklif etadi.

Article Details

Как цитировать:

Shamsiddinova , . M. ., & Dosbaeva , . N. (2023). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIDA UNIVERSAL TA’LIM FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISH, RIVOJLANTIRISH VA TAKOMILLASHTIRISH NAZARIYASI VA AMALIYOTI. Наука и инновация, 1(6), 57–59. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/14376

Библиографические ссылки:

Boshlang'ich sinflarda interfaol ta'limning xususiyatlari.

https://cyberleninka.ru/article/n/boshlangich-sinflarda-interfaol-talim.ILM-FAN VA INNOVATSIYA

ILMIY-AMALIY KONFERENSIYASI

in-academy.uz/index.php/si

Qo'chqorboyeva K. B. AMamasaliyeva, L. H. (2022) Ona Tili o'qitish metodikasi haqida

Xalqaro innovatsion tahlillar va rivojlanayotgan texnologiyalar jurnali

Adxamjonova, Q. M. (2021). Bushlang'ich sinf matematika darslarida fikrlashga

urgatish. ACADEMICIA: xalqam ko'p tarmoqli tadqiqot jurnali, 11(5), 952954

Farsodev, T. D. (2022) Bolajak o'quvchilarda shanslarare tolerantlikni shakllantirish

muammosi.

Achieving Universal Primary Education: Colloborative method

https://tejas.iimb.ac.in/articles/99.php