INKLYUZIV TA’LIMDA IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI SARALASH
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada Inklyuziv ta’limga qamrab olinuvchi bolalar va inklyuziv
ta’limga qo’shish mumkin bo’lmagan bolalar toifalari va ularni imkoniyatiga qarab saralash
jarayoni bayon qilingan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Pulatova, D. A. (2022). THE USE OF ICT IN CLASSES ON THE DEVELOPMENT OF AUDIO
PERCEPTION AND FORMATION OF PRONUNCIATION IN CHILDREN WITH HEARING
IMPAIRMENTS. IJODKOR O‘QITUVCHI, 2(19), 441-445.
Pulatova, D. A. ESHITISHDA NUQSONI BO ‘LGAN BOLALARNING O‘QUV FAOLIYATIGA
MOTIVATSIYASINI OSHIRISHDA AXBOROT-KOMMUNIKATSIYA TEXNOLOGIYALARI
IMKONIYATLARIDAN FOYDALANISH. ЭКОНОМИКА, 514-517.
Usmanovna, Q. F., Azamkulovna, P. D., & Maxkamovna, M. D. (2022). INKLYUZIV
TA’LIMDA KADRLAR MASALASI. O‘ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY
TADQIQOTLAR JURNALI, 2(14), 834-842.
Azamkulovna, P. D. (2022). BO ‘LAJAK O ‘QITUVCHI-DEFEKTOLOGLARGA ILMIYTADQIQOT FAOLIYATINI OLIB BORISHNI O ‘RGATISH KASBIY FAOLIYATGA TAYYORGARLIK
KO ‘RISH OMILI SIFATIDA. Scientific Impulse, 1(5), 413-418.
Usmanovna, Q. F. Azamkulovna, P. D. (2022) INKLYUZIV TA’LIM: NAZARIYA VA
AMALIYOT. “Yangi chirchiq book”,Ch.2022