SHAXS IJTIMOIYLASHUVI INSTITUTLARI VA INTERNET-MAKONNING UNDAGI O‘RNI
Main Article Content
Аннотация:
Internet-makonning o‘ziga xos ijtimoiy voqelik ko‘rinishi sifatida qaror topishi, uning turli kontentlar evaziga mazmunan boyishi, mazkur resurslardan foydalanish sohalarining kengayishi shaxs ijtimoiylashuvi jarayoniga salmoqli ta’sir ko‘rsatdi. U shaxs ijtimoiylashuvining psixo-logik va ijtimoiy mexanizmlari xarakterini o‘zgartirib yubordi. Buning ustiga, internet-makonning vujudga kelishi shaxs ijtimoiylashuvi insti-tutlari turkumini yana bittaga ko‘paytirdi. Shuning uchun ham internet-makonning ijtimoiy voqelik ko‘rinishi sifatidagi fenomenal atributlari haqida fikr yuritganda uning shaxs ijtimoiylashuvi institutiga aylangani masalasini e’tibordan chetda qoldirib bo‘lmaydi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Акрамова Ф.А. Ижтимоий психология.- Т., 2007.
Андреева И. М. Информационная культура личности как новая учебная дисциплина и новое направление культурологических исследований.// Ин-форматизация и проблемы гуманитарного образования: Тезисы докл. Между-нар. науч. конф.- Краснодар, 1995.- С. 6-8.
Антонова С. Г. Информационная культура личности: вопросы формиро-вания. // Высшее образование в России, 1994, № 1.- 82-89-с.
Аристотель. Никомахова этика.- М.:ЭКСМО-пресс, 1997.
Барышева С. Топ-5 цифровых музеев в России и мире.// vinchi-inter-active.ru, 2021, 16 декабря.
Бекмуродова Г.Ҳ. Замонавий ижтимоий деструкция: мазмуни ва шакл-лари, Ўзбекистонда намоён бўлиш хусусиятлари: Фалс.ф.д. (DSc) дисс.- Бухоро: БухДУ, 2022.
Белл Д. Социальные рамки информационного общества.// Новая техно-логическая волна на Западе.- М.: Прогресс, 1986.- С. 330-342.
Бесцельный интернет серфинг – убийца времени.// elatriym.com