ПУБЛИЦИСТИК МАТН САРЛАВҲАЛАРИДА ЭВФЕМИК ИФОДАЛАРНИНГ ҚЎЛЛАНИЛИШ МАҚСАДЛАРИ

Main Article Content

Аннотация:

Сўнгги йилларда публицистик материалларнинг деярли барча жанрларида тўнкарилган пирамида, яъни хабарнинг асосий мазмуни билан бошлаш, халқ тили билан айтганда, гапнинг пўсткалласини айтиш, услубидан фойдаланилади. Шу сабаб, айниқса, сарлавҳанинг ўзида мақоланинг мазмуни қисман очиб берилади. Яъни сарлавҳа ярим мақола, деганидир. Эвфемик ва дисфемик ифодаларнинг сарлавҳаларда қўлланилиши эса мақоланинг мазмунини англатишда самарали тажрибага айланиб боряпти.

Article Details

Как цитировать:

САМАНДАРОВА, С. . (2024). ПУБЛИЦИСТИК МАТН САРЛАВҲАЛАРИДА ЭВФЕМИК ИФОДАЛАРНИНГ ҚЎЛЛАНИЛИШ МАҚСАДЛАРИ. Наука и инновация, 2(7), 31–33. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/28618

Библиографические ссылки:

Дебишева М.А. Функционирование эвфемизмов в заголовках газетно-публицистических текстов./ Вестник магистратуры. 2019. № 7-1(94)

Миронова М.А. Эвфемизмы в современных российских СМИ. ВКР / М.А. Миронова. Санкт-Петербург, 2016/

Hurriyat gazetasi. 2023-yil 2-son. B. 5

Ishonch gazetasi. 2024-yil 3-son. B. 7

Kun.uz sayti yangiliklari