INGLIZ TILI MISOLIDA CHET TILLARINI O'QITISHNING GENDER JIHATLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu tezisda gender yondashuvining chet tillarini o'qitish jarayonini uslubiy tashkil etish xususiyatlariga ta'siri ko'rib chiqiladi. Tilshunoslikda genderni o'rganishda yondashuvlar tahlili ko'rib chiqiladi.

Article Details

Как цитировать:

Sharifzoda, M. ., & Raxmanov , S. (2024). INGLIZ TILI MISOLIDA CHET TILLARINI O’QITISHNING GENDER JIHATLARI. Наука и инновация, 2(17), 69–72. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/33823

Библиографические ссылки:

Petrova V. A. Gender features of teaching a foreign language to children of primary school age: based on the English language./Scientific library of dissertations and abstracts [Electronic resource] URL: http://www.dissercat.com

Gender differences in foreign language learning among school-aged children. [Electronic resource] URL: http://pedsovet.org.core/file/get/id/60299

Ўқувчиларда таянч компетенцияларни шакллантиришда интегратив технологиялардан фойдаланиш имкониятлари” С. Шарифзода., Илм сарчашмалари., 9., 102-105. 2021.

Ўқувчиларда таянч компетенцияларни шакллантиришда интегратив ёндашувнинг аҳамиятли жиҳатлари” С. Шарифзода., “Ўзбекистонда психология фанларининг истиқболи” Республика илмий-амалий конференция материаллари, 2020.

Ўқувчиларда таянч компетенсияларни шакллантиришда интегратив ёндашув - ижтимоий-дидактик зарурат сифатида” С.Шарифзода., Ўзбекистоннинг янги ривожланиш босқичида ёшлар дунёқарашини шакллантиришнинг ижтимоий, фалсафий ва тарихий жиҳатлари: Республика миқёсидаги илмий-амалий анжуман материаллари тўплами, 2020.

Шарифзоди, С. У. (2021). Ўқувчиларда таянч компетенцияларни шакллантиришда интегратив ёндашувдан фойдаланиш: Шарифзоди Сардорбек Ўразбой табиб ўғли, Урганч давлат университети Педагогика факультети педагогика ва психология кафедра таянч докторанти. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (7), 306-313.

Сардорбек, Ш. (2023). Gender pedagogikasining dolzarb muammolari. Научно-теоретический журнал “Ma'mun Science”, 1(1).

Sharifzoda, S., & Karimov, K. (2024). Theoretical principles of developing socio-cultural competence of graduate students on the base of gender approach. Академические исследования в современной науке, 3(5), 5-9.

Sharifzoda, S., & Karimov, H. (2024). Bitiruvchi sinflarda gender yondashuvi asosida o'quv jarayonini amalga oshirishning nazariy qoidalari. Евразийский журнал академических исследований, 4(1 Part 2), 136-143.

Sharifzoda, S., & Karimov, H. (2024). Bitiruvchi sinf o'quvchilarining o'quv faoliyatini rag'batlantirishning gender xususiyatlari. Молодые ученые, 2(4), 4-7.

Sharifzoda, S. O. Texnologiya ta’limi jarayonida integrativ texnologiyalar foydalanib o‘quvchilarda tayanch kompetensiyalarni shakllantirish imkoniyatlari. Международный научно-образовательный электронный журнал «Образование и наука в XXI веке, (16), 172-178.

Kadomboevich, K. K. (2024). Theoretical basics of implementing the educational process based on the gender approach. European International Journal of Pedagogics, 4(01), 71-75.