SEMIOTIK YONDASHUV ASOSIDA O’QITUVCHILARNI KICHIK YOSHLI O’QUVCHILARDA MATEMATIK JIHATDAN RIVOJLANTIRISHGA TAYYORLASHNING GEOMETRIK MAJMUASI

Main Article Content

Аннотация:

Bugungi kunda boshlang’ich sinf o’quvchilarining matematik fanini o’zlashtirishida duch keladigan muammolar va ularni yechim axtarish haqida gap bormoqda. Shubhasiz, o‘quv ma’lumotlarini semiotik tarzda uzatish va uni o‘rganishga texnologik yondashuv nuqtai nazaridan ilmiy asoslash bo‘yicha to‘plangan tajribani tizimlashtirish zarurati mavjud. Semiotik kompetentsiyani o‘zlashtirish doirasida belgi-ramziy faoliyatni tashkil etish qobiliyati o‘qituvchi uchun juda katta ahamiyatga ega, chunki u bir vaqtning o‘zida ko‘rinadigan, “siqilgan” formatda katta hajmdagi ma’lumotlarni taqdim eta oladi.

Article Details

Как цитировать:

Abdusamatov, A. . (2024). SEMIOTIK YONDASHUV ASOSIDA O’QITUVCHILARNI KICHIK YOSHLI O’QUVCHILARDA MATEMATIK JIHATDAN RIVOJLANTIRISHGA TAYYORLASHNING GEOMETRIK MAJMUASI. Наука и инновация, 2(22), 78–80. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/36469

Библиографические ссылки:

Давыдов В.В. Обучение математике: Методическое пособие. 1кл. / В.В. Давыдов, С.Ф. Горбов, Г.Г. Микулина, О.В. Савельева. - М.: МИРОС, 1994.- 192 с.

Далингер В.А. Формирование визуального мышления у учащихся в процессе обучения математике: учебное пособие / В.А. Далингер. - Омск: Изд-во ОмГПУ, 1999. - 157 с.

Истомина Н.Б. Методика обучения математике в начальных классах: учебное пособие / Н.Б. Истомина. - М.: Академия, 2002. - 288 с.

Истомина Н.Б. Активизация учащихся на уроках математики в на-чальных классах: учебное пособие / Н.Б. Истомина. - М.: Просвещение, 1985. -64 с.

Истомина Н.Б. Математика: учебник. 1 - 4 кл. / Н.Б. Истомина. - Смоленск: Ассоциация XXI в., 2000.