BOSHLANG'ICH TA'LIM SHAROITIDA OILA VA MAKTAB HAMKORLIGINING O'ZARO TA'SIRINI MODELLASHTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Yosh avlodni yaxshi xulqli, vatanga sadoqatli qilib tarbiyalashda ularning yosh jihatlariga, xarakteriga alohida ahamiyat berish lozim, chunki bularsiz tarbiyada ko‘zlangan maqsadga erishib bo‘lmaydi. Oila, mahalla, maktab hamkorligida quyidagi tamoyillarga va bosqichlarga amal qilinganda samaradorlik yanada yuqori bo‘ladi: ta‘lim va tarbiya sohasida hamkorlik jarayoni ishtirokchilari harakatlarining ish birligi; tarbiyalanuvchiga hurmat va talabning uyg‘unligi; hamkorlik jarayoni subyektlarini teng huquqliligi va yuksak mas‘uliyati; faoliyat jarayonida millat va davlat manfaatlari ustuvorligi; Birinchi bosqich. Yosh oilalar bilan ishlash. Yosh ota-onalarga farzand va uning tarbiyasi haqida falsafiy, tibbiy tushunchalarni berish va bu masalalarga tibbiyot xodimlari, obro‘li xotin-qizlarni, ota-onalarni jalb qilib, yosh onalar va otalar maktablari faoliyatini yo‘lga qo‘yish muhim ahamiyat kasb etadi.

Article Details

Как цитировать:

Mamatova, Z. . (2024). BOSHLANG’ICH TA’LIM SHAROITIDA OILA VA MAKTAB HAMKORLIGINING O’ZARO TA’SIRINI MODELLASHTIRISH. Наука и инновация, 2(28), 116–119. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/37942

Библиографические ссылки:

Yo‘ldoshev.H.Q.―Barkamol avlodni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi konsepsiyasi. T.: 2004.

O‘quvchilarni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi konsepsiyasi. T.: ―O‘qituvchi, 1998.

Musurmonova O. «Oila ma‘naviyat-milliy g‘urur». – Toshkent:O‘qituvchi. 1999, – 200 b.

Uzoqov X., G‘ozieva E.., Tojiev A. Oila etikasi va psixologiyasi.T.: ―O‘qituvchi. 1992.

Munavvarov A.K. «Oila pedagogikasi». – T.: O‘qituvchi, 1994.

Munavvarov A.K. Oila pedagogikasi. T.: ―O‘qituvchi. 1994.