TALABALARNING FRAZEOLOGIK KOMPETENSIYASINI KOGNITIV YONDASHUV ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISH MEXANIZMI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada talabalar frazeologik kompetensiyasini kognitiv yondashuv asosida rivojlantirishning samarali mexanizmlari ko‘rib chiqiladi. Frazeologik birliklarni o‘zlashtirish jarayonida talabalarni tahlil qilish, mantiqiy bog‘liqliklarni tushunish va mazmunli assotsiatsiyalar yaratishga yo‘naltiruvchi kognitiv usullar tahlil qilinadi. Maqola mazmunida frazeologik birliklarning semantik tahlili, kognitiv xaritalar va vizual tasvirlar yordamida o‘qitish usullari yoritilib, ularning samaradorligini oshirish bo‘yicha ilmiy tavsiyalar keltirilgan. Shuningdek, kognitiv yondashuvning talabalar til qobiliyatini rivojlantirishdagi roli va uni pedagogik jarayonga integratsiyalash bo‘yicha tavsiyalar taklif etiladi.

Article Details

Как цитировать:

Ro’ziboyev, K. (2024). TALABALARNING FRAZEOLOGIK KOMPETENSIYASINI KOGNITIV YONDASHUV ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISH MEXANIZMI. Наука и инновация, 2(35), 49–53. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/39825

Библиографические ссылки:

Joʻraev, R. (2019). Tilshunoslik asoslari. Toshkent: OʻzMU nashriyoti.

Gʻaniyev, A. (2002). Oʻzbek tilining frazeologik lugʻati. Toshkent: Oʻqituvchi.

Abduazizov, A. (2016). Nutq madaniyati va frazeologik birliklar. Toshkent: Fan va texnologiyalar nashriyoti.

Yuldasheva, D. (2020). Frazeologiyaning lingvokulturologik xususiyatlari. Samarqand: Zarafshon nashriyoti.

Sharipov, S. (2018). Frazeologizm va uning o‘quv jarayonidagi o‘rni. Buxoro: BuxDU nashriyoti.