ВАРИАТИВ ЎҚУВ ДАСТУРЛАРИ - ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ВОСИТАСИ СИФАТИДА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ушбу тезисда, вариатив ўқув дастурлари ҳамда уларнинг амалга ошириш жараёнлари кадрлар тайёрлаш тизимига боғланган ҳолда таҳлил қилинади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
Абдурахмонов, Ё. . (2025). ВАРИАТИВ ЎҚУВ ДАСТУРЛАРИ - ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ВОСИТАСИ СИФАТИДА. Наука и инновация, 3(7), 167–168. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/48059
##submission.citations##:
Хайдарова О.Қ. Бўлажак касб таълим ўқитувчиларини таълим жараёнига технологик ёндошувга тайёрлаш: Дисс. ... пед. фан. номз. - Т.: 2005.- 143 б.
Хуторский А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - №2, С. 58-65.
Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход // Высшее образование сегодня. -2004,-№8.-С. 26-31
