O'ZBEKISTONDA IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALAR UCHUN INKLYUZIV TA'LIM
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada O‘zbekistonda imkoniyati cheklangan bolalar uchun inklyuziv ta’lim tizimining hozirgi holati, mavjud imkoniyatlar va duch kelinayotgan muammolar tahlil qilinadi. Ta’limda inklyuziya konsepsiyasining rivojlanishi, davlat tomonidan qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlar, maktablar va o‘qituvchilar faoliyati ko‘rib chiqiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 18-yanvardagi “Nogironligi bo‘lgan shaxslarni ijtimoiy himoya qilish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori.
Sattorova, N.Sh. (2021). Inklyuziv ta’lim: nazariy asoslar va metodik yondashuvlar. Toshkent: Fan va texnologiyalar nashriyoti.
Karimov, S. (2020). Mak‘tab ta’limida inklyuziv yondashuvlarning amaliyoti. Pedagogika fanlari jurnali, 3, 45–50.
UNESCO. (2009). Policy Guidelines on Inclusion in Education. Paris: UNESCO Publishing.
Individuals with Disabilities Education Act (IDEA), 2004. U.S. Department of Education.
