KO‘RUV-ESHITUV (VIZUAL-AUDIAL) REKLAMA MATNLARI TAHLILI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolamizda ko‘ruv-eshituv reklama matnlarining xususiyatlari aniqlandi, til birliklarining reklamada tutgan o‘rni ko‘rib chiqildi. Ko‘ruv-eshituv (visual-audial) reklama matnlari tajribalar asosida o‘rganildi. Reklama uchun til birliklari eng muhim vosita ekanligini dalillashga harakat qilindi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Abdusaidov S. Gazeta janrlarining tili va uslubi. (Monografiya) – Samarqand, 2001. – 192 b.
Абдураҳмонов Х., Рафиев А., Шодмонқулова Д. Ўзбек тилининг амалий грамматикаси. – Тошкент: Ўқитувчи, 1992. – 256 б.
Batı Uğur. Reklamların Dili (4. Baskı). – 2016. İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım. – B.106.
Bazin L. Structures et tendances communes des langues turques (Sprachbau) Philologiae Turcicae Fundamenta. Tomus Primus. Wiesbaden: Franz Steiner Verlag GMBH, 1959. P. 11–19.
Botirova M. O‘zbek tilshunosligida reklama matnlari tadqiqiga doir ishlar tahlili// So‘z san’ati xalqaro jurnali. 2023. - №3. 107-111.
Botirova M. Jahon tilshunosligi va turkologiyada reklama tadqiqiga oid ishlar tahlili // Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. Iyun. 2023. 51-57.
Дурович А.П. Реклама в туризме. – Минск.: Новое знание, 2008. – 254 с.
Mamirova D. O‘zbek reklama matnlarining sotsiolingvistik xususiyatlari: Avtoreferat. Filol. fanlari bo‘yicha falsafa doktori diss. – Samarqand, 2022. – 58 b.
Николаевич М.П. Психолингвистические аспекты воздействия рекламных текстов: Автореф. дисс. …канд.филол.наук. – Москва, 2005. – 235 c.
Романенко Я. Рекламный текст как объект лингвистического исследования: Дисс. …канд. наук. – Москва, 2007. – 243 с.
