TALABANING OʻZ-OʻZINI BOSHQARISH KOʻNIKMALARI

Main Article Content

Аннотация:

Zamonaviy ta'lim tizimida mustaqil ta'lim olish va samarali oʻqish talabalardan oʻz vaqtini, faoliyatini, hissiyotlarini boshqara olishni talab etadi. Tadqiqotda oʻz-oʻzini boshqarish tushunchasi, uning asosiy tarkibiy qismlari-maqsad qoʻyish, rejalashtirish, nazorat, baholash va refleksiya jarayonlari yoritiladi. Bundan tashqari, ushbu koʻnikmalarning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillar, shu jumladan, shaxsiy motivatsiya, muhit, oʻzini anglash darajasini va pedagogik yondashuvlar tahlil qilindi. Shuningdek oʻz-oʻzini boshqarishni shakllantirishda psixologik yondashuvlarning oʻrni va samaradorligi haqida ham fikr yuritiladi. Tezisda talabalar duch keladigan asosiy muammolar va ularni bartaraf etish boʻyicha tavsiyalar ham berilgan.

Article Details

Как цитировать:

Anvarjanova , O. . (2025). TALABANING OʻZ-OʻZINI BOSHQARISH KOʻNIKMALARI. Наука и инновация, 3(37), 57–58. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/61640

Библиографические ссылки:

Bandura, A(1991). Social cognitive theory of self-regilation. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50(2),248-287.

Zimmerman,B.J(2000).Attaining self-regulation; A Social cognitive perspective. In M. Boekaerts et al.(Eds.), Hand book of self-regulation(pp.13-39)

Xasanboyeva.Z."Pedagogik psixologiya asoslari"(2017). Samarqand:SamDu nashriyoti.

Joʻrayev.D "Yosh davrlar psixologiyasi"(2019). Qarshi:Nasaf.

Lazarus,R.S., and Folkman,S.(1984). Stress.Appraisal, and Coping. Springer Publishing Company.