O‘QUVCHILARDA MATEMATIKA FANIGA IJOBIY MUNOSABATNI SHAKLLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada o‘quvchilarda matematika faniga ijobiy munosabatni shakllantirishning nazariy va amaliy asoslari tahlil qilinadi. Matematika o‘quvchilarda mantiqiy fikrlash, tahlil qilish va muammolarni hal etish qobiliyatini rivojlantiruvchi fan sifatida muhim o‘rin tutadi. Maqolada o‘qituvchining pedagogik yondashuvi, motivatsiya usullari, darsda qo‘llaniladigan zamonaviy texnologiyalar hamda ta’lim muhitining psixologik omillari o‘quvchilarda matematika faniga ijobiy munosabatni shakllantirishda hal qiluvchi omillar sifatida ko‘rib chiqilgan.

Article Details

Как цитировать:

Dauletmuratova , S. (2025). O‘QUVCHILARDA MATEMATIKA FANIGA IJOBIY MUNOSABATNI SHAKLLANTIRISH. Наука и инновация, 3(42), 17–18. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/63562

Библиографические ссылки:

Abdullaeva G. Matematika ta’limida motivatsiyani shakllantirishning psixologik asoslari. – Toshkent: TDPU, 2020.

Yo‘ldosheva M. Matematika o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.

Raximova N. O‘quvchilarda fanga ijobiy munosabatni shakllantirish texnologiyasi. – Nukus, 2022.