MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTLARIDA TEATRLASHTIRILGAN O‘YINLARNI TASHKIL ETISH JARAYONIDA YUZAGA KELADIGAN MUAMMOLAR

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada maktabgacha taʼlim tashkilotlarida teatrlashtirilgan o‘yinlarni tashkil etish jarayonida uchraydigan muammolar, ularning kelib chiqish sabablari va pedagogik jarayonga ta’siri tahlil qilinadi. Teatr o‘yinlarining bolalar nutqi, ijtimoiy-emotsional rivojlanishi hamda ijodiy tafakkurini shakllantirishdagi o‘rni ilmiy adabiyotlar asosida yoritiladi. Tadqiqot yakunida muammolarni bartaraf etish bo‘yicha amaliy takliflar beriladi.

Article Details

Как цитировать:

Buriyeva , A. . (2025). MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTLARIDA TEATRLASHTIRILGAN O‘YINLARNI TASHKIL ETISH JARAYONIDA YUZAGA KELADIGAN MUAMMOLAR. Наука и инновация, 3(56), 45–48. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/68670

Библиографические ссылки:

“Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida rivojlantiruvchi muhitni tashkil etish masalalari.” (2025). Konferensiya 1, no. 2: 295–300. https://journalss.org/index.php/conf/article/view/6065.

Lesnyak, I. V. “Pedagogicheskiy potentsial teatralizovannoy deyatel’nosti v formirovanii kommunikativnykh navykov detey doshkol’nogo vozrasta.” Vestnik Tambovskogo universiteta. Seriya: Gumanitarnye nauki 99, no. 7 (2011): 118–125.

Khasanova, Shaxnoza Toxtasinovna. Bolalarni sahnalashtirish va ijodiy faoliyatga o‘rgatish. Darslik. Toshkent: Nizomiy nomidagi TDPU Axborot-resurs markazi; Lesson Press, 2022. B-32.

Abduraximovna, A. N. “Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida emotsional intellektni rivojlantirish: ertaklar, drama va teatr o‘yinlarining roli.” World Scientific Research Journal 40, no. 2 (2025): 278–284.

Xalikova, U. M. Maktabgacha ta’limda pedagogik jarayonlarni loyihalashtirish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. Toshkent: “Fan va ta’lim” nashriyoti, 2022. T.216.