MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTLARIDA TEATRLASHTIRILGAN O‘YINLARNI TASHKIL ETISH JARAYONIDA YUZAGA KELADIGAN MUAMMOLAR
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada maktabgacha taʼlim tashkilotlarida teatrlashtirilgan o‘yinlarni tashkil etish jarayonida uchraydigan muammolar, ularning kelib chiqish sabablari va pedagogik jarayonga ta’siri tahlil qilinadi. Teatr o‘yinlarining bolalar nutqi, ijtimoiy-emotsional rivojlanishi hamda ijodiy tafakkurini shakllantirishdagi o‘rni ilmiy adabiyotlar asosida yoritiladi. Tadqiqot yakunida muammolarni bartaraf etish bo‘yicha amaliy takliflar beriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
“Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida rivojlantiruvchi muhitni tashkil etish masalalari.” (2025). Konferensiya 1, no. 2: 295–300. https://journalss.org/index.php/conf/article/view/6065.
Lesnyak, I. V. “Pedagogicheskiy potentsial teatralizovannoy deyatel’nosti v formirovanii kommunikativnykh navykov detey doshkol’nogo vozrasta.” Vestnik Tambovskogo universiteta. Seriya: Gumanitarnye nauki 99, no. 7 (2011): 118–125.
Khasanova, Shaxnoza Toxtasinovna. Bolalarni sahnalashtirish va ijodiy faoliyatga o‘rgatish. Darslik. Toshkent: Nizomiy nomidagi TDPU Axborot-resurs markazi; Lesson Press, 2022. B-32.
Abduraximovna, A. N. “Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida emotsional intellektni rivojlantirish: ertaklar, drama va teatr o‘yinlarining roli.” World Scientific Research Journal 40, no. 2 (2025): 278–284.
Xalikova, U. M. Maktabgacha ta’limda pedagogik jarayonlarni loyihalashtirish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. Toshkent: “Fan va ta’lim” nashriyoti, 2022. T.216.
