KOMPYUTER ILMLARI VA DASTURLASH TEXNOLOGIYALARI TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINING KREATIV FIKRLASHLARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu tezisda kompyuter ilmlari va dasturlash texnologiyalari ta'lim yo'nalishi talabalarining kreativ fikrlashlarini rivojlantirish texnologiyasi, talabalarining yaratuvchan fikrlash qobiliyatlarini o'stirishga qaratilgan ta'lim metodologiyasi targ'ib qilingan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Lazakidou, G., Retalis, S. Talabalarga o'z-o'zini boshqarish qobiliyatiga ega bo'lishga yordam berish uchun kompyuter tomonidan qo'llab-quvvatlanadigan hamkorlikda o'rganish strategiyalaridan foydalanish. 2010, 54: 313.
Wegerif, R. Texnologiyada fikrlashni o'rgatishda dialogning roli. Muloqot va taraqqiyot 2010; 338-357.
Jonassen, D. H. 2010. Muammoni hal qilishda tadqiqot muammolari, Ta'lim tadqiqotlari bo'yicha 11-xalqaro konferentsiya Yangi O'rganish va o'qitish uchun ta'lim paradigmasi.
J. P. Guilford, Inson aqlining tabiati. Nyu-York: MakGrou-Xill, 1967 yil.
Ponty, M. Ko'rinadigan va ko'rinmas. Evanston: Shimoli-g'arbiy U Press, 1968.
Dyui, J. Aniqlik uchun qidiruv: bilim va harakat munosabatlarini o'rganish. London: Jorj Allen va Unvin, 1929 yil.
