KOMPYUTER ILMLARI VA DASTURLASH TEXNOLOGIYALARI TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINING KREATIV FIKRLASHLARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu tezisda kompyuter ilmlari va dasturlash texnologiyalari ta'lim yo'nalishi talabalarining kreativ fikrlashlarini rivojlantirish texnologiyasi, talabalarining yaratuvchan fikrlash qobiliyatlarini o'stirishga qaratilgan ta'lim metodologiyasi targ'ib qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Shojonov , M. . (2023). KOMPYUTER ILMLARI VA DASTURLASH TEXNOLOGIYALARI TA’LIM YO’NALISHI TALABALARINING KREATIV FIKRLASHLARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI. Молодые ученые, 1(22), 75–77. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/25169

Библиографические ссылки:

Lazakidou, G., Retalis, S. Talabalarga o'z-o'zini boshqarish qobiliyatiga ega bo'lishga yordam berish uchun kompyuter tomonidan qo'llab-quvvatlanadigan hamkorlikda o'rganish strategiyalaridan foydalanish. 2010, 54: 313.

Wegerif, R. Texnologiyada fikrlashni o'rgatishda dialogning roli. Muloqot va taraqqiyot 2010; 338-357.

Jonassen, D. H. 2010. Muammoni hal qilishda tadqiqot muammolari, Ta'lim tadqiqotlari bo'yicha 11-xalqaro konferentsiya Yangi O'rganish va o'qitish uchun ta'lim paradigmasi.

J. P. Guilford, Inson aqlining tabiati. Nyu-York: MakGrou-Xill, 1967 yil.

Ponty, M. Ko'rinadigan va ko'rinmas. Evanston: Shimoli-g'arbiy U Press, 1968.

Dyui, J. Aniqlik uchun qidiruv: bilim va harakat munosabatlarini o'rganish. London: Jorj Allen va Unvin, 1929 yil.