O‘SMIRLARDA O‘ZINI O‘ZI BOSHQARISHNI RIVOJLANTIRISHNING YOSHGA OID XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
Hozirgi vaqtda ta’lim tizimi uchun bir vaqtning o‘zida ikki tomonlama muammoni hal qilish dolzarbdir - psixologik farovonlikning maqbul darajasini saqlab qolgan holda o‘quvchilarning kompetensiyalarni samarali egallashini ta’minlashdan iborat. O‘quvchilarda ongli o‘zini o‘zi boshqarishning rivojlanishi ushbu muammoni hal qilishga yaqinroq bo‘lishga imkon beradi, chunki u o‘quv jarayoni sub’ektlarining psixologik farovonligi uchun muhim manba hisoblanadi. O‘smirlarning psixologik farovonligini ta’minlashda ushbu jihatning rolini dolzarbligiga qaramay, bu masala bo‘yicha juda kam tadqiqotlar mavjud.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Моросанова, В. И. Осознанная саморегуляция и личностно-мотивационные особенности младших подростков с различной динамикой психологического благополучия / В. И. Моросанова. — Текст: непосредственный // Психологическая наука и образование. — 2019. — № 4. — С. 5–21.
Петрова, Д. Б. Роль рефлексии в саморегуляции произвольной активности подростков с трудностями общения со сверстниками 2012. — 23 c.: специальность 19.00.13 «Психология развития»: автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата психологических наук / Петрова Дина Борисовна; Белгородский государственный национально исследовательский университет.. — Белгород, 2012. — 23 c. — Текст: непосредственный.
Поливанова, К. Н. Психология возрастных кризисов / К. Н. Поливанова. — 2-е изд. — Москва: Академия, 2000. — 184 c. — Текст: непосредственный.
Савина Е. А. Проблема развития произвольной регуляции у детей в современной западной психологии / Е. А. Савина. — Текст: непосредственный // Современная зарубежная психология. — 2015. — Том 4. № 4. — С. 45–54.
