UMUMTA’LIM MAKTABLARI RAHBARLARINING KASBIY VA KOMMUNIKATIV MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHDA DEONTOLOGIK YONDASHUV
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada umumta`lim maktablari rahbarlarining kasbiy hamda kommunikativ madaniyatini, layoqatini takomillashtirishning deontologik yondashuvlar asosida olib borilishi masalalari muhokama etiladi, shuningdek rahbarlik kompetensiyalariga oid qarashlar ko`rib chiqiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Bezrukova V.S. Maktabning ilmiy-tadqiqot faoliyati haqida direktorga / V.S. Bezrukova. - M.: Sentyabr, 2014.- 160 b.
Goneev A.D., Lifintseva N.I., Yalpaeva N.V. Kasb-hunar ta'limi pedagogikasi: Prok. oliy talabalar uchun qo'llanma darslik muassasalar / Ed. V.A. Slastenina. - M., 2019 yil. - 280 n.
Grebennikova V.M. va boshqalar.Individual ta'lim yo'nalishini loyihalash: fanga tayyorgarlik muammosi: monografiya / ilmiy. ed. VC. Ignatovich. Krasnodar: Kuban davlati. univ., 2015. 144 b.
Egorshin A.P. Xodimlarni boshqarish - N. Novgorod: NIMB, 2012. – 477 p.
Zimnyaya I.A. Asosiy kompetensiyalar – ta’lim natijalari uchun yangi paradigma, Oliy ta’lim Bugun, 2019 – № 5.