UMUMTA’LIM MAKTABLARI RAHBARLARINING KASBIY VA KOMMUNIKATIV MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHDA DEONTOLOGIK YONDASHUV

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada umumta`lim maktablari rahbarlarining kasbiy hamda kommunikativ madaniyatini, layoqatini takomillashtirishning deontologik yondashuvlar asosida olib borilishi masalalari muhokama etiladi, shuningdek rahbarlik kompetensiyalariga oid qarashlar ko`rib chiqiladi.

Article Details

Как цитировать:

Xalimova, M. (2024). UMUMTA’LIM MAKTABLARI RAHBARLARINING KASBIY VA KOMMUNIKATIV MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHDA DEONTOLOGIK YONDASHUV. Молодые ученые, 2(3), 57–59. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/26812

Библиографические ссылки:

Bezrukova V.S. Maktabning ilmiy-tadqiqot faoliyati haqida direktorga / V.S. Bezrukova. - M.: Sentyabr, 2014.- 160 b.

Goneev A.D., Lifintseva N.I., Yalpaeva N.V. Kasb-hunar ta'limi pedagogikasi: Prok. oliy talabalar uchun qo'llanma darslik muassasalar / Ed. V.A. Slastenina. - M., 2019 yil. - 280 n.

Grebennikova V.M. va boshqalar.Individual ta'lim yo'nalishini loyihalash: fanga tayyorgarlik muammosi: monografiya / ilmiy. ed. VC. Ignatovich. Krasnodar: Kuban davlati. univ., 2015. 144 b.

Egorshin A.P. Xodimlarni boshqarish - N. Novgorod: NIMB, 2012. – 477 p.

Zimnyaya I.A. Asosiy kompetensiyalar – ta’lim natijalari uchun yangi paradigma, Oliy ta’lim Bugun, 2019 – № 5.