TA'LIM MUASSASASI VA OTA-ONALAR HAMKORLIGINING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada ta’lim muassasasi va ota-onalarning hamkorligi, ularning psixologik asosalsri, demografik — oila tarkibi, oilaviy ta'limning maqsadi, oila shaxs va jamiyat o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar, oila tarbiyasi, oilaning ta'lim muassasasi sifatidagi ahamiyati haqida so’z yuritilgan.

Article Details

Как цитировать:

Normamatova , S. . (2024). TA’LIM MUASSASASI VA OTA-ONALAR HAMKORLIGINING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI. Молодые ученые, 2(15), 131–132. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/32517

Библиографические ссылки:

Таштанова, Ё. Д. Psychological and pedagogical foundations of family education / Ё. Д. Таштанова, М. А. Абдувалиева. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2018. — № 51 (237). — С. 196-199. — URL: https://moluch.ru/archive/237/55148/ (дата обращения: 25.04.2024).

studies. / L. P. Krivshenko [and others]; by ed. L. P. Krivshenko. — M.: TC Kelby, Prospect Publishing House, 2005. — 432 p.

Kodjaspirova G. M. Pedagogy: Textbook. For stud. form. institutions n— prof. education. — M.: Gumanit. Izd.tsentr VLADOS, 2003.– 352с.