BOSHLANG‘ICH SINFDA O‘QITISHNING ZAMONAVIY PEDAGOGIK METODLARDAN FOYDALANISH USULLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda o‘qish metodikasi adabiy ta’lim metodikasi sifatida ish ko‘rishi lozimligi, boshlang‘ich sinfda o‘qish adabiyot o‘qitish sistematik kursiga tayyorlovchi predmet sifatida o‘qitilishi, metodika bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisini adabiy ta’limnining mazmuniga va uni o‘qitishga mustaqil ongli yondasha oladigan, o‘zgalarning tajribasini nafaqat o‘rganib olmasdan, balki ular faoliyatining natijalarini ongli ravishda tahlil qilib, to‘gri xulosa chiqara biladigan bo‘lishlari xususida so‘z yuritiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
F.Qodirova “Maktabgacha ta’lim pedagogikasi” Toshkent-2019 T. “Maktabgacha ta’lim yoshdagi bolalarni o‘qitish usulublar” XV bob 212 b.
B.X.Xodjayev “Umumiy Pedagogika nazariyasi va amaliyoti” Toshkent-2017 T” Pedagogik texnika” V bob 357 b
Abdullayeva Sh.A, Ro‘ziyeva D.I “Pedagogik diagnostika va korrektsiya” Toshkent-2019
Franskevich A. A. Oʻrta maktablarda STEM ta’limi tamoyillarini qoʻllash tajribasidan / / toʻplamda: zamonaviy oʻquv jarayonida axborot tizimlari va kommunikasiya texnologiyalari. II xalqaro amaliy konferensiya. 2014. 108-111 betlar.
Frolov A. V. “AQShning yangi iqtisodiyotida STEM ta’limining roli” / / yangi iqtisodiyot masalalari. 2010. No. 4 (16). 80-90 betlar.
N.Sh.Urinova. Сhet tili metodikasida zamonaviy metodlardan foydalanish. International journal of scientific researchers. 2024