MUSIQA NAZARIYASI DARSLARIDA O'QUVCHILARINING MUSIQIY TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Tafakkur - bu insonning amaliy faoliyati asosida hissiy bilimlardan kelib chiqqan voqelikni umumlashtirilgan aks ettirish jarayoni. Musiqa bolani va aqliy jihatdan rivojlantiradi. Kognitiv ahamiyatga ega bo'lgan musiqa haqida turli xil ma'lumotlarga qo'shimcha ravishda, u haqida suhbat hissiy-majoziy tarkibning xususiyatlarini o'z ichiga oladi. Bolalar lug'ati musiqada yetkazilgan kayfiyat, his-tuyg'ularni tavsiflovchi majoziy so'zlar va iboralar bilan boyitilgan. Musiqiy faoliyat aqliy jarayonlarni o'z ichiga oladi: taqqoslash, tahlil qilish, yodlash va shu bilan nafaqat musiqiy, balki bolaning umumiy rivojlanishiga ham hissa qo'shadi.

Article Details

Как цитировать:

Adinayeva , S. . (2024). MUSIQA NAZARIYASI DARSLARIDA O’QUVCHILARINING MUSIQIY TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH. Молодые ученые, 2(18), 117–119. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/33850

Библиографические ссылки:

O.Ibrohimov . Musiqa darsligi. V-VII sinf. T.2008 yil.

S.Yo‘ldosheva. Badiiy qadriyatlarga estetik ehtiyojlar omili sifatida talabalar qiziqishlarini faollashtirishning pedagogic asoslari. Toshkent 2007 yil.

Soipova D. Musiqiy-nazariy bilimlarni o‘zlashtirish jarayonida o‘quvchi shaxsini shakllantirish. P.f.n. ilmiy darajasini olish uchun yozilgan diss. (13.00.01.), 2006 y., -198 b.

Soipova D. Musiqiy-nazariy bilimlarni o‘zlashtirish jarayonini takomillashtirish.T.:Fan va texnologiyalar nashriyoti, 2005 yil