ISLOM ILOHIYOTSHUNOSLIGI VA UNING HUQUQIY TIZIMI
Main Article Content
Аннотация:
Islom ilohiyotshunosligi o‘zining huquqiy tizimi va qonunchiligini rivojlantirar ekan, Qurʼon va Sunnaga asoslangan holda ana shunday anʼanaviy udumlardan foydalanganligini ko‘rish mumkin. Shu maʼnodaki, ularning ayrimlari Qurʼon oyatlari yoki hadislar orqali bekor qilingan, ayrimlariga o‘zgartirishlar kiritilib qabul qilingan va baʼzilariga qonuniy tus berilgan. Masalan, o‘sha davrda amalda bo‘lgan olti xil nikohdan avvallari to‘rttasi va keyinroq beshinchisi (mutʼa yoki vaqtincha nikoh) ham bekor qilinib, ularning bir shakli – hozirgi qonuniy nikoh qabul qilindi[1].
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Abdulhakim Sharʼiy Jo‘zjoniy. Islom huquqshunosligi, hanafiy mazhabi va O‘rta Osiyo faqihlari. –Toshkent: Toshkent Islom universiteti nashriyoti, 2002. –B.16.
Majid Hadduriy va Herbert J.Libesni. “Islomda huquq”. – Nyu-York: 1955.–B.40.
Jurji Zaydon. Islom madaniyati tarixi.3-jild. –Tehron. 1336 h.1. –B.102-103.
Abdullo Ahmad an-Naim. Islom qonunchiligini rivojlantirish yo‘lida. –Qohira: Sino nashri, 1994. –B.42.
Yuqoridagi manba. -B. 40.
Xolmo‘minov J. Qiyosiy tasavvufshunoslik.(Monografiya).T.: “Yosh avlod matbaa”,2021. –B.32.