PEDAGOGIK MULOQOT – O‘ZARO TA’SIR KO‘RSATISH VOSITASI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada pedagogik takt talablariga amal qilgan o‘qituvchilarga muloqot uslubini shakllantirish, talabalar bilan haqiqiy muloqot madaniyatiga erishishini ta’minlash, ishontirish va uqtirish orqali talabalarga ta’sir kuchini singdirish masalalari yoritib berilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Kroeber A.L., Kluckhohn C., Untereiner W., Meyer A.G. Culture: A critical review of concepts and definitions // – New York: Vintage Books. 2021. – P. 97.
Lisetskii F., Terekhin E., Marinina O., Zemlyakova A. Worldwide trends in the development of education and academic research // Integration Strategies of Academic Research and Environmental Education. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2015. – Р. 183-191.
Olimov, K. T., & Sh, T. Z. (2019). Integration of Special Subjects, Opportunities and Solutions. Eastenr European Scientific Journal, (2), 67-70.
Тухтаева, З. Ш. (2011). Межпредметные связи и преемственность в профессиональном образовании. Профессиональное образование. Столица, (9), 43-44.
Sh, T. Z., & Kh, S. K. (2020). Innovative forms of education in Uzbekistan. International journal of innovations in engineering research and technology. IJIERT, 7(4), 258-261.
Sharifovna, T. Z., & Bakhriniso, T. (2020). Modernization of higher education by solving integration problems. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8(12 Part II), 44-49.
Тухтаева, З. Ш. (2012). Методика межпредметной преемственности в профессиональном образовании.
Тухтаева, З. Ш. (2016). Касб-ҳунар таълимида фанлараро узвийликни таъминлаш методикаси.
Тухтаева, З. Ш., & Искандарова, Г. Б. (2014). Обеспечение межпредметной преемственности при обучении специальным предметам. Молодой ученый, (8), 882-884.