АХБОРОТ БИЛАН БОЙИТИЛГАН ТАЪЛИМ МУҲИТИДА ШАХСИЙ ТАЪЛИМ ТРАЕКТОРИЯЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ВА МАТЕМАТИКАНИ ЎҚИТИШДА ВИЗУАЛ МОДЕЛЛАШТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада ахборот билан бойитилган таълим муҳитида шахсий таълим траекторияларини шакллантиришнинг муҳим жиҳатлари таҳлил қилинади. Ахборот ва таълимнинг ўзаро таъсири орқали индивидуаллаштирилган таълимни ривожлантириш имкониятлари, визуал моделлаштириш усуллари орқали математик тушунчаларни ўзлаштириш жараёнида когнитив жараёнларни фаоллаштириш муҳокама қилинади. Ахборот технологиялари, фанлараро алоқалар ва визуал моделлаштириш элементлари орқали талабаларнинг интеллектуал ва ижодий салоҳиятини ривожлантиришга ёрдам берувчи шароитлар ёритилади.

Article Details

Как цитировать:

Нишонов, Ф. . (2024). АХБОРОТ БИЛАН БОЙИТИЛГАН ТАЪЛИМ МУҲИТИДА ШАХСИЙ ТАЪЛИМ ТРАЕКТОРИЯЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ВА МАТЕМАТИКАНИ ЎҚИТИШДА ВИЗУАЛ МОДЕЛЛАШТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ. Молодые ученые, 2(26), 19–25. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/37524

Библиографические ссылки:

Методика и технология обучения математике: курс лекций [Текст]/ Н.Л. Степанова, Н.С. Подходова, В.В. Орлов и др.// Учебное пособие для студентов. — М.: Дрофа, 2005. — 274 с.

Мордкович, А.Г., Семенов, П.В. Алгебра и начала анализа. Ч. 1, 2. 10 кл. [Текст] /А.Г. Мордкович, П.В. Семенов // М.: Мнемозина, 2005.

Мордкович, А.Г., Семенов, П.В. Алгебра и начала анализа. Ч. 1, 2. 11 кл. [Текст] /А.Г. Мордкович, П.В. Семенов // М.: Мнемозина, 2006.

Мордкович, А.Г., Смирнова, И.М. Математика. 10 кл., 11 кл. [Текст] /А.Г. Мордкович, И.М. Смирнова // М.: Мнемозина, 2003.

Мортимор, П. Исследование проблемы эффективности школы. Материалы из книги «Экономика школы и эффективная школа» [Текст] /П. Мортимор // Завуч. — 2001. — №5. — С. 52-58.

Мудрик, А.В. Социальная педагогика [Текст] /А.В. Мудрик // Учебник для ВУЗов. — М.: Феникс, 2009. — 224 с.

Муравьева, Г.Е. Проектирование образовательного процесса в школе [Текст]/Г.Е. Муравьева // Диссертация ... доктора пед.наук: 13.00.01. — Шуя, 2003, 400 с.

Новиков, А.М. Методология учебной деятельности [Текст] /А.М. Новиков // М.: Изд-во «Эгвес», 2005. — 176 с.

Новикова, Т.Г., Прутченков, А.С., Пинская, М.А. Портфолио как форма оценивания индивидуальных достижений учащихся [Текст] / Т.Г. Новикова, А.С. Прутченков, М.А. Пинская // Профильная школа. — № 2, 2004.-с. 48-56.

Ольнева, А.Б. Контроль уровня профессиональной математической компетентности студентов технических университетов [Текст] / А.Б. Ольнева // Известия высших учебных заведений. Северо-Кавказский регион. Технические науки. Приложение. - 2004. - N 9. - С. . 282-286.

Осмоловская, И.М. Организация дифференцированного обучения в современной общеобразовательной школе [Текст] /И.М. Осмоловская // М.: Институт практической психологии, 1998. — 144 с.

Панов, В.И. Дидактические и психологические основания современных образовательных систем [Текст] / В.И. Панов// Дополнительное образование. - 2003. - №6. - С.3-7.