KO‘RUV REKLAMA MATNLARI TAHLILI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolamizda ko‘ruv reklama matnlarining xususiyatlari aniqlandi, til birliklarining reklamada tutgan o‘rni ko‘rib chiqildi. Ko‘ruv reklama matnlari tajribalar asosida o‘rganildi. Reklama uchun til birliklari eng muhim vosita ekanligini dalillashga harakat qilindi.

Article Details

Как цитировать:

Qo‘shmurodova , D. . (2025). KO‘RUV REKLAMA MATNLARI TAHLILI. Молодые ученые, 3(29), 39–43. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/58781

Библиографические ссылки:

Abdusaidov S. Gazeta janrlarining tili va uslubi. (Monografiya) – Samarqand, 2001. – 192 b.

Абдураҳмонов Х., Рафиев А., Шодмонқулова Д. Ўзбек тилининг амалий грамматикаси. – Тошкент: Ўқитувчи, 1992. – 256 б.

Дурович А.П. Реклама в туризме. – Минск.: Новое знание, 2008. – 254 с.

Фарби Э.Д. Как создать успешную рекламу. – Санкт-Петербург: Нева, 2004. – 250 c.

Yunusova Sh. O‘zbek tilida reklama matnlarining sintaktik xususiyatlari va pragmatik xoslanishi. PhD dissertatsiyasi monografiyasi. – Guliston, 2023. 47 b.

Олянич А.В. Рекламный дискурс и его конститутивные признаки / Рекламный дискурс и рекламный текст: коллективная монография / Науч. ред. Т.Н. Колокольцева. Москва: Флинта: Наука, 2011. – 296 с.

Песоцкий Е.В. Современная реклама и еѐ перевод. Теория и практика. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2014. – 134 с.