MAXSUS TA’LIM IXTIYOJLARINI ANIQLASHNING PSIXODIAGNOSTIK USULLARI

Main Article Content

Abstract:

Ushbu tezisda maxsus ta’lim ixtiyojlarini aniqlashning psixodiagnostik usullarida, Psixologiya insonning ruhiyatini o’rganuvchi nazariy fan bo‘lib qolmay, balki hozirgi kunda turli xil sohalarda keng qo’llanilishi mumkin bo'lgan amaliy fan hamdir. Insonni har tomonlama o‘rganish, ya’ni odamlar o‘rtasidagi individual farqlarni aniqlash ta’lim-tarbiya va mehnat faoliyati samaradorligini belgilashdir.

Article Details

How to Cite:

Axmadaliyeva , M. ., & Xalimjanov , A. . (2025). MAXSUS TA’LIM IXTIYOJLARINI ANIQLASHNING PSIXODIAGNOSTIK USULLARI. Young Scientists, 3(38), 43–45. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/62563

References:

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning 13.10.2020 yildagi «Alohida ta‘lim ehtiyojlari boʻlgan bolalarga ta‘lim-tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida»gi PQ-4860-son qarori

S.X. JALILOVA, N.A. G’AYIBOVA “UMUMIY PSIXODIAGNOSTIKA” «Fan va texnologiya» nashriyoti, Toshkent- 2018

Z.T.Nishonova, Z.Qurbonova, S.Abdiyeva. Psixodiagnostika va eksperimental psixologiya. 0 ‘quv qoMlanma. Т.: “Tafakkur bo'stoni” —2011.

R.Y.Toshimov, E.G ‘.G‘oziyev. Psixodiagnostika va amaliy psixologiya. 0 ‘quv qo'llanm a. Т.: TDPU -2004.