MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARGA FAOLIYATLAR JARAYONIDA SENSOR–FONETIK O‘YIN TEXNOLOGIYASINI QO‘LLASH

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalar faoliyatida sensor–fonetik o‘yin texnologiyasidan foydalanishning mazmuni, vazifalari va ahamiyati yoritilgan. Sensor va fonetik rivojlanishning uyg‘unlashuvi bolalarning nutq faolligi, tovushlarni to‘g‘ri talaffuz qilishi va fonematik eshituvini shakllantirishga yordam berishi ilmiy jihatdan asoslab berilgan. Shuningdek, sensor–fonetik o‘yinlarning turlari, ularni ta’lim jarayoniga integratsiya qilish usullari hamda texnologiyaning pedagogik afzalliklari bayon etilgan.

Article Details

How to Cite:

Tursunova , D. (2025). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARGA FAOLIYATLAR JARAYONIDA SENSOR–FONETIK O‘YIN TEXNOLOGIYASINI QO‘LLASH. Young Scientists, 3(53), 41–44. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/68963

References:

Abdullayeva, Q. Maktabgacha ta’limda nutq o‘stirish metodikasi. - Toshkent:

O‘qituvchi, 2020.

Safarova, N. Bolalar nutqini rivojlantirishning zamonaviy texnologiyalari. - Toshkent: Innovatsiya nashr, 2021.

Vygotsky, L.S. Воображение и творчество в детском возрасте. - Москва:

Педагогика, 2018.

Leontyev, A.N. Деятельность. Сознание. Личность. - Москва: Смысл, 2019.