ZAMONAVIY BIZNESDA RAQOBAT STRATEGIYALARI: "QIZIL UMMON" VA "MOVIY UMMON" KONSEPSIYALARINING QIYOSIY TAHLILI VA QO‘LLANILISH ISTIQBOLLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada zamonaviy strategik boshqaruvning ikkita asosiy yondashuvi – "Qizil ummon" va "Moviy ummon" strategiyalari chuqur tahlil qilingan. An’anaviy raqobat usullarining samarasizligi va bozor chegaralarini kengaytirish orqali yangi talab yaratish imkoniyatlari o‘rganilgan. Maqolada "Qiymat innovatsiyasi" tushunchasining mohiyati ochib berilgan hamda O‘zbekiston iqtisodiyoti sharoitida ushbu strategiyalarni qo‘llash istiqbollari ko‘rib chiqilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Kim, W. C., & Mauborgne, R. (2005). Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Harvard Business School Press.
Porter, M. E. (1998). Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. Free Press.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining "O‘zbekiston Respublikasini 2030-yilgacha ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish strategiyasi to‘g‘risida"gi Farmoni.
Abdukarimov, B. A. (2021). Strategik menejment. Toshkent: Iqtisodiyot.
Internet manbalari: blueoceanstrategy.com rasmiy veb-sayti.
