BOSHLANG’ISH SINFLARDA BOLA TARBIYASIDA OTA-ONA VA MAKTAB HAMKORLIGI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada boshlang’ich sinflarda bolalarni tarbiyalashda ota-onalar va maktab o’rtasidagi hamkorlikning ahamiyati haqida so’z boradi. Muallif bunday hamkorlik bolalarning boshlang’ich sinflarda muvaffaqiyatli o’qishi va rivojlanishining asosiy omili ekanligiga e’tibor qaratadi. Muallif dastlab ota-onalarning farzand tarbiyasidagi o’rni haqida to’xtalib o’tadi. Uning ta’kidlashicha, ota-onalar farzandlarining birinchi ustozi bo’lib, ular tarbiyasida muhim rol o’ynaydi. Ular uyda qo’llab-quvvatlovchi va rag’batlantiruvchi muhit yaratishi, uy vazifalarini bajarishda yordam berishlari, bolaning ko’nikma va qiziqishlarini rivojlantirish uchun darsdan tashqari mashg’ulotlar o’tkazishlari kerak.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Dilorom Jaloliddinovna Rashidova (2022). BOLALARNI MAKTABGA TAYYORLASHNING SIFAT VA SAMARADORLIGINI OSHIRISH OMILLARI. Scientific progress, 3 (2), 416-420
D.Ro`zieva va boshq. Tarbiya: baxt va muvaffaqiyat sirlari. 3-sinf darslik. – T., “Sano - standart”, 2020
D. Karamatova, & S. Abduvaliyeva (2022). BOLA TA’LIM-TARBIYASIDA OTA-ONANING TUTGAN O’RNI. Science and innovation, 1 (B7), 67-72. doi: 10.5281/zenodo.7217595
Ismoilova M. Maqsudova G va boshqalar. Boshlangich sinflarda ta’lim – tarbiya ishlari –tayyorlov yo’nalishi bo’yicha tarmoq ta’lim standarti va o’quv dasturlari.T.2005
N.Isatova va boshq. Tarbiya: baxt va muvaffaqqiyat sirlari. 2-sinf darslik. – T., “G`ofur G`ulom”, 2020