TARBIYA FANIDA KALOM ODOBINING MA’NAVIY-PEDAGOGIK PARADIGMASI: HADISLAR ASOSIDA AXLOQIY QARORLAR VA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYANI SHAKLLANTIRISH

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqola Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf hazratlarining kalom (so‘zlashish) odobiga oid pedagogik qarashlarini tahlil qiladi. Tadqiqotda so‘z odobi orqali bolaning axloqiy qarorlarini qabul qilishi, kommunikativ kompetensiyasini shakllantirishi va ijtimoiy-emotsional o‘sishi jarayoni o‘rganiladi. Shayxning fikrlariga muvofiq, tilning har bir harakati inson ruhiy salomatligi va axloqiy pozitsiyasini aks ettiradi. Hadislar asosida so‘z odobining tarbiyaviy ahamiyati, pedagogik yondashuvlar va zamonaviy metodikalar bilan uyg‘unligi ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari yosh avlodda og‘zaki muloqot madaniyati, tinglash va so‘zga mas’uliyat kabi ko‘nikmalarni rivojlantirishga xizmat qiladi

Article Details

How to Cite:

Axmedov , B. . (2025). TARBIYA FANIDA KALOM ODOBINING MA’NAVIY-PEDAGOGIK PARADIGMASI: HADISLAR ASOSIDA AXLOQIY QARORLAR VA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYANI SHAKLLANTIRISH. Bulletin of Pedagogs of New Uzbekistan, 3(12), 78–80. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/69832

References:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev raisligida o’tkazilgan ma’naviy-ma’rifiy ishlar tizimini tubdan takomillashtirish, bu borada davlat va jamoat tashkilotlarining hamkorligini kuchaytirish masalalari bo‘yicha videoselektor yig‘ilishidagi nutqi. 20.01.2021. https://old.gov.uz/oz

Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf. Ijtimoiy odoblar: Kalomga oid odoblar rukni. 40-42 betlar. “Hilol nashr”. Toshkent-2023.

Tarbiya fani. Baxt va muvaffaqqiyat sirlari. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 7-sinf o‘quvchilari uchun darslik. Toshkent «O‘zbekiston» 2020.