MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI ALOXIDALASHGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMDA PSIXOLOGIK TARAFLAMA RIVOJLANISHI

Main Article Content

Аннотация:

Inklyuziv ta’lim va uning mohiyati, uning samaradorligi hamda maktabgacha ta’lim yoshidagi aloxidalashgan ya’ni, alohida yordamga muhtoj bolalarni inklyuziv ta’limda hissiy, irodaviy, jismoniy, psixologik taraflama rivojlanishi to’g’risida so’z boradi.

Article Details

Как цитировать:

Tursunova , D. . (2025). MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI ALOXIDALASHGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMDA PSIXOLOGIK TARAFLAMA RIVOJLANISHI. Бюллетень студентов нового Узбекистана, 3(3), 14–16. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yota/article/view/46848

Библиографические ссылки:

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining O’zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to’g’risida qarori PQ-4312 08.05.2019

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining alohida ta’lim olish ehtiyojlari bo’lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risidagi qarori-4860 13.10.2020

Д.З.Ахметова,З.Г.Нигматов,Т.А.Челнокова,Г.В.Юсупова и др. Педагогика и психология инклюзивного образования:Учобное пособие-Казань,2013