OʻZBEKISTONNING XALQ TA’LIMI TIZIMI SOHASIDA RIVOJLANGAN DAVLATLAR BILAN HAMKORLIK ALOQALARI

Main Article Content

Аннотация:

Mustaqillikka erishgach, O‘zbekiston ta’lim tizimini modernizatsiya qilish va xalqaro standartlarga moslashtirish maqsadida bir qator islohotlarni amalga oshirib, global ta’lim dasturlarini tatbiq etdi. Bunda BMT va YUNESKO kabi xalqaro tashkilotlarning ko‘magi bilan amalga oshirilgan ta’lim loyihalari muhim ahamiyat kasb etdi. Xususan, “Ta’lim butun umr davomida” konsepsiyasi va “Ta’lim revolyutsiyasi” doirasidagi o‘zgarishlar O‘zbekiston xalq ta’limi tizimining sifatini oshirish va ijtimoiy tenglikni ta’minlashga xizmat qildi. Maqolada ta’lim sifatini oshirish uchun PISA va PIRLS kabi xalqaro baholash dasturlarining ahamiyati ham yoritilgan.

Article Details

Как цитировать:

Tashpulatova, D. . (2024). OʻZBEKISTONNING XALQ TA’LIMI TIZIMI SOHASIDA RIVOJLANGAN DAVLATLAR BILAN HAMKORLIK ALOQALARI. Бюллетень студентов нового Узбекистана, 2(11), 5–8. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yota/article/view/39442

Библиографические ссылки:

“Returning Singaporeans - Mother Tongue Policy”. Ministry of Education, Singapore (25-avgust 2006-yil).

“Subject-based Banding”. Ministry of Education Singapore. 28-yanvar 2013-yil

Abdullayeva Sh.Sh. Pedagogicheskiye texnologii razvitiya poznavatelnыx tvorcheskix sposobnostey uchaщixsya mladshix klassov: Diss. kand. ped. nauk. –Toshkent, 2005. – 230 s.

Anne Pakir. „Bilingual education with English as an official language: Sociocultural implications“ (pdf). Georgetown University Press (1999). 28-yanvar 2013-yil

Doniyorov M., Eshquvatova M. PIRLS xalqaro baholash tizimida boshlangʻich taʻlimning tutgan oʻrni // Current approaches and new research in modern sciences. International scientific-online conference. – Poland, 2021. – p. 84-90.

Elmuratova U.F. Oʻzbekiston taʼlim tizimiga innovatsiyalarning tatbiq etilish jarayonlari (1991-2016 yy.): Tarix fan. fal. dok (PhD) dis. ...avtoref. – Toshkent, 2021. – 57 b.