TASVIRIY FAOLIYAT MASHGʻULOTIDA BOLALARNI IDROK ETISH QOBILYATINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqola maktabgacha ta’lim muassasasidagi bolalar tasviriy faoliyati atrof muhit, borliqni bilishga asoslanadi. Bunda turli xil mazmunli-rolli, dramalashtirish, didaktik va harakatli o‘yinlar o‘tkazilishiga bag‘ishlanadi. Bu usul yordamida yengil, quvnoq muhit yaratadi va mashg‘ulotlarda o‘yinli holatlarni tashkil etish yaxshi natijalar beradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Sodiqova Sh.A. Maktabgacha pedagogika. T.: Tafakkur bo‘stoni 2013
N.Kayumova. Maktabgacha pedagogika. T.: TDPU 2013
Sh.T.Xasanova. Tasviriy faoliyatga o‘rgatish nazariyasi va metodikasi. T.: TDPU 2019.
Rasm, buyumlar yasash va tasviriv faoliyat metodikasi. M.Sh.Nurmatova ...
http://kutubxona.adu.uz/kutubxona/53rasmbuyumlaryasashpdf.pdf
Sh.Nurmatova, Sh.T.Xasanova, D.E.Azimova. Ustaxonada amaliy mashg‘ulot. T.: 2010. Cho‘lpon nashriyoti.
“Bolangiz maktabga tayyormi?” metodik qo‘llanma. T:, 2001.
Xasanboyeva va boshq. Oila pedagogikasi. T.: “Aloqachi”, 2007 y.
Asqarali Sulaymonov Maktabgacha ta‘lim muassasalarida haykaltaroshlik mashg‘ulotlari.T.:-2015.http://library.ziyonet.uz/ru/book/35985
G.A.Amirova, A.P.Sulaymonov, B.R.Djurayev Maktabgacha ta’lim muassasalarida applikatsiya mashg‘ulotlarini tashkil etish. T.:-2014. Ilmiy-metodik qo‘llanma. https://kitobxon.com/uz/kitob/maktabgacha_talim_muassasalarida_applikaciya_mash%D2%93ulotlari