BOSHQARUV VA MENEJMENTNING ADEKVAT IQTISODIY ASOSI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Menejmentning maqsadlari va vazifalari ishlab chiqarish va tijorat ko‘lamlarini o‘sishi va rivojlanganligi sari uzluksiz ravishda murakkablashadi. Bajarilagan vazifalar va mo’ljallangan maqsadlarga erishilganligi bozorda baholanadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Mirziyoyev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – Toshkent: «O‘zbekiston», 2017. – 488 b.

Алексеевский В.С., Коротков Е.М.Введение в специалность «Менеджмент организаций»: Учеб. Пособие для вузов–П.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004.

Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент /-М., «Банки и биржи», «ЮНИТИ», 1998.

Ансофф И. Стратегический менеджмент / Питер 2009.

Вершигора Е.Е. Менеджмент: Учебное пособие. – М.:ИНФРАМ, 2006

Веснин В.Р. Основы менеджмента: Учебник. – М.:ТК- Велби, Изд-во Проспект, 2007.

Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник для вузов по экон. спец. и направл. – Трете изд. – М.: Гардарика, 2008.