PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK FANLARNING BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING AKMEOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHDAGI O‘RNI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkurmaqoladata’limni axborotlashtirish sharoitida bo‘lajak pedagoglarning
akmeologik kompetentligini rivojlantirishni mexanizmlarini takomillashtirishning pedagogik
tizimi rivojlantirish, shaxsiy va kasbiy

Article Details

Как цитировать:

Sharofutdinov , I. . (2023). PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK FANLARNING BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING AKMEOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHDAGI O‘RNI. Общественные науки в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(6), 17–24. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdif/article/view/12778

Библиографические ссылки:

Ҳаракатлар стратегияси асосида жадал тараққиёт ва янгиланиш сари. – Т.:

Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2017. – Б.71.

Абулханова К.А. Фаолиятвашахспсихологияси. –М.: Наука, 1980.–335 б.

Кулневич С.В. Контсепциялардан технологияга қадар шахснинг педагогикаси.

Дарслик. - Ростов-Дону: "Ўқитувчи", 2011. – 1 0 б.

.Даўкеева А. Бўлажак ўқитувчининг акмеологик компетентлигини

такомиллаштириш учун психологик-педагогик шароитлар. “Oriental Art and Culture”

Scientific-Methodical Journal - (SI) II/2020. – Б. 236-239.

Расулова З. Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб бўлажак технология

фани ўқитувчиларининг касбий маҳоратини ошириш йўллари. "Science and Education"

Scientific Journal. October 2021 / Volume 2. Issue 10. – Б. 416-421.

Маъмуров Б.Б. Акмеологик ёндашув асосида бўлажак ўқитувчиларда таълим

жараёнини лойиҳалаш кўникмаларини ривожлантиришнинг педагогик-психологик

хусусиятлари. “Psixologiya” ilmiy jurnal. № 2, 2017. – Б. 49. (- Б. 47-52).