MARKETING TADQIQOTLARNING TAYYOR KIYIMLAR BOZORIDAGI SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada marketing tadqiqotlarning tayyor kiyimlar bozoridagi samaradorligini oshirish yuzasidan fikrlar keltirildi.

Article Details

Как цитировать:

Joʻrayev, J. . (2025). MARKETING TADQIQOTLARNING TAYYOR KIYIMLAR BOZORIDAGI SAMARADORLIGINI OSHIRISH. Общественные науки в современном мире: теоретические и практические исследования, 4(4), 48–49. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdif/article/view/46720

Библиографические ссылки:

Bulganina S.V., Mukhina M.V., Bulganina A.E., Mukhina E.S. Marketing research of preferences of clothing buyers // Scientific journal "Costumology", 2020 No. 1.

Ходжамкулиева Б.А., Ходжаназарова С.К., & Кадырова А.М. (2024). Маркетинговые исследования рынка товаров текстильной промышленности. Экономика и бизнес: теория и практика, (12-3 (118)), 130-133. doi: 10.24412/2411-0450-2024-12-3-130-133

Urazov M. M. O‘zbekistonda tayyor kiyimlar bozori ko‘lamini oshirishda marketing strategiyalarining samaradorligi//Yashil iqtisodiyot va taraqqiyot 2024-yil, may. No5-son. B. 596-598