DIZARTRIYA NUTQ KAMCHILIGINI BARTARAF ETISHDA LOGOPED VA OTA-ONANING O‘ZARO HAMKORLIGINING INNOVATSION MODELI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu ilmiy maqolada markaziy asab tizimining organik jarohatlanishi natijasida yuzaga keluvchi murakkab nutq nuqsoni – dizartriyani bartaraf etishda tizimli yondashuv masalalari chuqur tahlil qilingan. Tadqiqotning asosiy e’tibori logopedik korreksiya jarayonini an’anaviy "mutaxassis-bola" formatidan chiqarib, oila institutining barcha imkoniyatlarini safarbar etgan holda "Logoped – Oila – Jamiyat" yaxlit ijtimoiy-pedagogik klasterini shakllantirishga qaratilgan.

Article Details

Как цитировать:

Iminjonova, M. . (2025). DIZARTRIYA NUTQ KAMCHILIGINI BARTARAF ETISHDA LOGOPED VA OTA-ONANING O‘ZARO HAMKORLIGINING INNOVATSION MODELI. Общественные науки в современном мире: теоретические и практические исследования, 4(30), 11–15. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdif/article/view/67896

Библиографические ссылки:

Ўзбекистон Республикаси Президентининг Фармони. 2022–2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида. – Тошкент, 2022 йил 28 январь, ПФ-60-сон. // Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 29.01.2022 й., 06/22/60/0082-сон.

Мўминова Л.Р., Аюпова М.Ю. Логопедия: Олий ўқув юртлари учун дарслик. – Тошкент: Ўқитувчи, 2013. – 248-256 б.

Шомахмудова Р.С. Махсус ва инклюзив таълим методикаси. – Тошкент: Ношир, 2021. – 312 б.

Архипова Е.Ф. Коррекционно-логопедическая работа по преодолению стертой дизартрии у детей. – Москва: Астрель, 2008. – С. 45-60.

Визель Т.Г. Основы нейропсихологии: учебник для студентов вузов. – Москва: В.Секачев, 2021. – 264 с.

Bernthal J.E., Bankson N.W., Flipsen P. Articulation and Phonological Disorders: Speech Sound Disorders in Children. – Boston: Pearson, 2017. – P. 112-145.

Law J., Plunkett C.C., Stringer H. Communication interventions for children with severe speech sound disorders: A systematic review // International Journal of Language & Communication Disorders. 2022. Volume 57. Issue 3. – P. 560-580.

Қодирова Ф.У. Мактабгача ёшдаги болалар нутқини ривожлантиришда оила ҳамкорлигининг педагогик асослари // Замонавий таълим журнали. – Тошкент, 2020. – №4. – Б. 25-30.

SGF Journal. “Markaziy Osiyoda jamiyat, gender va oila” xalqaro ilmiy jurnali rasmiy sayti // www.sgfjournal.uz (Murojaat sanasi: 20.05.2024).

Lex.uz. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси // https://lex.uz/docs/4850317

Жўрахўжаев, М. Х. (2022). ИМКОНИЯТИ ЧЕКЛАНГАН БОЛАЛАР УЙДА ЯККА ТАРТИБДАГИ ТАЪЛИМДА ЎҚУВ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ. PEDAGOGS jurnali, 1(1), 295-298.

Jurahojaev, M. K. O. (2022). MECHANISMS TO INCREASE THE EFFICIENCY OF INDIVIDUAL HOME EDUCATION FOR THE DISABLED CHILDREN. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2022(3), 171-180.

Jo‘raxo‘jayev, M. X. Imkoniyati cheklangan bolalarning uyda yakka tartibdagi talimi samaradorligini oshirish mexanizmlari: Pedagogika fanlari boyicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. Jizzax–2023.–36-bet.

Jo‘raxo‘jayev, M. X. (2022). Uyda yakka tartibdagi ta’lim o ‘qituvchisining portreti/“Tilni o ‘qitish va o ‘rganishda XXI asr ko ‘nikmalariˮ III xalqaro anjuman materiallari.