YOSHLARGA TA’LIM BERISHDA SAN’ATNING ROLI
Main Article Content
Аннотация:
San'at ta'limi yoshlarning emotsional, kognitiv va ijtimoiy rivojlanishini rag'batlantirishda kuchli vosita sifatida tan olingan. Ushbu maqola san'atning yoshlar ta'limidagi ko'p qirrali rolini o'rganadi, uning ijodiy fikrlash, emotsional ifoda, ijtimoiy inklyuziya va kognitiv rivojlanishni qanday yaxshilashiga e'tibor qaratadi. Tadqiqot mavjud adabiyotlarni ko'rib chiqadi, empirik misollarni taqdim etadi va san'atning akademik muvaffaqiyat va shaxsiy o'sishga ijobiy ta'sirini ko'rsatadi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Abdulla Qodiriy. "O‘tkan kunlar." (Adabiyotshunoslik tahlili asosida.)
Ahmad Donish. "Navodir ul-vaqoe." (Matnshunoslik va sharh asosida.)
Alisher Navoiy. "Xamsa." (O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, tahrir.)
Belfiore E. va Bennett O. "San‘at va ijtimoiy hamjihatlik." Madaniy tadqiqotlar seriyasi, 2008.
Chatterjee A. "San‘at va miyaning kognitiv tadqiqotlari." Neyrobiologiya jurnali, 2014.
Garaigordobil M. va Echebarria A. "San‘at ta‘limining hissiy aqlga ta‘siri." Psixologiya va ta'lim tadqiqotlari jurnali, 2020.
Gardner H. "Ko‘p Intellekt Nazariyasi." Basic Books, 1983.
Robinson K. "Ijodkorlikni qanday rivojlantirish mumkin." TED Talks va nashr etilgan maqola, 2006.
YuNESKO "San'at va madaniyatning ta'limdagi roli." Rasmiy hisobot, 2020.
